پرورش نیا بر سکوی نخست تراپ بانوان ایستاد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

پرورش نیا بر سکوی نخست تراپ بانوان ایستاد

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مرحله نهایی و پایانی رقابت های تیراندازی به اهداف پروازی در رشته تراپ بانوان امروز پنجشنبه نهم آذرماه و به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که در پایان مرضیه پرورش نیا از استان اصفهان موفق شد بر سکوی نخست این رقابت ها تکیه بزند.

فاطمه امیری بهزادی تیرانداز استان کرمان که رقابتی تنگاتنگ با حریف خود داشت با حداقل اختلاف در جایگاه دوم ایستاد و شادی استاد آقایی از تهران به مقام سومی بسنده کرد.

شیوا فرح پور از تهران، الهه مقصودی از تهران و غزاله جهاندار از مازندران به ترتیب در جایگاه های چهارم تا ششم قرار گرفتند.
این مسابقات فردا، 10 آذر ماه با برگزاری فینال رشته تراپ و اسکیت آقایان پیگیری می شود.

در این مسابقات علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی، فرهاد نیکوخصال نایب رییس، دکتر مجید تفرشی سفیر اسبق ایران در نیوزلند، سعید مرادی مدیر تیم های ملی ، جمشید وزیری مدیر آکادمی تیراندازی، عباس خزایی سرپرست هیات تیراندازی استان تهران و سید عسگر میرطالبی نایب رییس هیات تیراندازی استان تهران از جمله نفراتی بودند که این رقابت ها را از نزدیک دنبال کردند.

شایان ذکر است این دوره از رقابتها از شبکه ورزش سیما به صورت زنده به روی آنتن رفت.
مرحله نهایی مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی با حضور 54 ورزشکار از سراسر کشور از 9 تا 10 آذرماه در محل سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

 

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا