پریسا احمدی دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی: رقابت ها در سطح جهانی بود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

پریسا احمدی دارنده مدال برنز بازیهای آسیایی: رقابت ها در سطح جهانی بود

بانوی ملی پوش روئینگ کشورمان با اظهار بالا بودن سطح مسابقات گفت: رقابت بسیار سختی داشتیم و با اختلاف 1 ثانیه مدال طلا را از دست دادیم اما موفق به کسب مدال برنز شدیم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، پریسا احمدی پاروزن تیم ملی روئینگ با بیان بالا بودن سطح رقابت ها در پالمبانگ گفت: همراه مریم کرمی در قایق دو نفره به مصاف حریفان رفتیم و با نمایندگان کشورهای شرکت کننده ای که از آمادگی بسیار بالایی برخوردار بودند و در سطح جهانی حرفی برای گفتن داشتند برای کسب عنوان قهرمانی با تمام توان به رقابت پرداختیم.

وی ادامه داد: همان طور که انتظار داشتم سطح مسابقات در بازیهای آسیایی بسیار بالاتر از سایر مسابقات بود اما ما هم تمرینات بسیار سخت و پرفشاری نسبت به سالهای گذشته پشت سر گذاشتیم و با آمادگی بیشتری نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا در پالمبانگ حضور یافتیم.

بانوی ملی پوش کشورمان با توجه به کسب مدال برنز بازیهای آسیایی جاکارتا افزود: بعد از عبور از خط پایان خیلی ناراحت بودم چون از زمان شروع مسابقه تا 1800 متر قایق اول بودیم و 200 متر آخر مدال طلا را با اختلاف 1 ثانیه از قایق چین و چند صدم ثانیه از قایق کره نقره را از دست دادیم و مدال برنز را کسب کردیم اما همین مدال هم برایم بسیار ارزشمند است و خداروشکر می کنم برای گرفتن جواب زحمات و سختی های این چند سال.

پریسا احمدی در پایان گفت: از همه افرادی که حامی و پشتیبان و مشوق من در این راه سخت بودند سپاس گزاری می کنم به از ویژه خوانواده و همسرم که اگر کمک، تشویق های آنها نبود نمی دانم چه پش می آمد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا