پیروزی ملی پوشان ایران/ کاکاونپور: پا به پای حریف پیش رفتیم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبسکتبالتوپ و تور

پیروزی ملی پوشان ایران/ کاکاونپور: پا به پای حریف پیش رفتیم

تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران با شایستگی تیم مغولستان دارای رنک سه جهان را از پیش رو برداشت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران در روز اول مسابقات جام جهانی هلند 2019 به مصاف اسپانیا و مغولستان رفت.

دختران ایران بازی اول را به اسپانیا یکی از قدرت های بسکتبال دنیا واگذار کردند. ملی پوشان ایران دیدار دوم خود مقابل مغولستان که رنکینگ سه جهان را دارد، به پیروزی رسید.

گلاره کاکاونپور مسئول دپارتمان بسکتبال سه به سه بانوان در این باره گفت: بازی پایاپایی با تیم مغولستان داشتیم. تیم حریف با توجه به نتایجی که در رقابت های قهرمانی آسیا کسب کرده بود از روحیه خوبی برخوردار بود. ما رنک یازده جهان را داریم و مغولستان در جایگاه سوم قرار دارد. به همین دلیل کار برای بازیکنان ما سخت بود.

او ادامه داد: خوش بختانه بازیکنان برابر مغولستان خوب ظاهر شدند و لحظه ای کم کاری نکردند. نهایتا دلارام وکیلی با کسب 8 امتیاز عملکرد درخشانی داشت. عبدالوند و علی هم هر کدام با کسب 5 و 6 امتیاز به برد تیم کمک زیادی کردند.

مسئول دپارتمان بسکتبال سه به سه بانوان اظهار کرد: فردا تمرین سبکی خواهیم داشت و برای بازی های روز پنج شنبه مقابل رومانی و چک آماده می شویم.

گفتنی است تیم ملی بسکتبال ۳ نفره بانوان روز پنج شنبه 30 خرداد ساعت 14:15 با رومانی و ساعت 16:45 با جمهوری چک دیدار می کند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا