چشم قهرمان تیم ملی کاراته بانوان دوباره جراحی می‌شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

چشم قهرمان تیم ملی کاراته بانوان دوباره جراحی می‌شود

چشم قهرمان تیم ملی کاراته بانوان برای دومین بار امروز در بیمارستان فارابی تهران تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فاطمه چالاکی نماینده تیم ملی کاراته بانوان که متاسفانه طی چند روز گذشته در یک سانحه رانندگی در مازندران از ناحیه چشم راست دچار آسیب دیدگی شده بود پس از منتقل شدن به بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و پس از آن با صلاحدید پزشکان از بیمارستان مرخص شد تا پس از بهبود شرایط جسمانی مجددا تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

طی آخرین خبرها، چالاکی امروز راهی تهران و پس از آن در بیمارستان فاربی بستری شده و قرار است تا ساعاتی دیگر برای دومین بار چشم قهرمان تیم ملی کاراته بانوان تحت عمل جراحی قرار بگیرد. باتوجه به اینکه پزشکان از شرایط بینایی وی پس از جراحی مرحله اول راضی بوده‌ا‌ند قرار شده تا امروز در دومین مرحله چشم وی تحت عمل جراحی قرار بگیرد تا روند درمان وی به خوبی طی شود.

فاطمه چالاکی در وزن 55- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان تا کنون موفق شده مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانگجو در سال  ۲۰۱۰ و مدال برنز بازی های آسیایی اینچئون در سال ۲۰۱۴ را برای تیمملی بانوان ایران کسب کند.

لازم به یادآوری است،‌ چهارمین مرحله لیگ کاراته وان در حالی از 17 خرداد ماه با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور در شهر شانگ‌های چین برگزار خواهد شد که تیم ملی کاراته کشورمان فردا شب(سه شنبه 14 خردادماه) راهی محل برگزاری این دوره از مسابقات خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا