کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان جهان دست یافت - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

کرم زاده به عنوان پنجمی تفنگ سه وضعیت جوانان جهان دست یافت

در فینال تفنگ سه وضعیت جوانان رقابتهای قهرمانی جهان در کره جنوبی ، فاطمه کرم زاده با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، فاطمه کرم زاده ملی پوش کشورمان در رشته تفنگ سه وضعیت جوانان با پشت سرگذاشتن مرحله مقدماتی به عنوان نفر ششم با 1156.44 امتیاز راهی فینال شد که در پایان با قرار گرفتن در جایگاه پنجم جهان به کار خود پایان داد.

در این رشته نماینده کشور، چین به مقام نخست دست یافت و نمایندگان کشورهای فرانسه و روسیه مقام های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

این رقابتها روز پنج شنبه 22 شهریورماه در رشته اسکیت با حضور رامتین بشارتی و علی دوستی 2 ملی پوش کشورمان پیگیری خواهد شد.

کاروان تیراندازی ایران تاکنون صاحب 3 مدال نقره در رشته میکس تفنگ، تیمی تفنگ بادی و انفرادی تفنگ بادی آقایان رده سنی جوانان و یک مدال طلا در رشته تفنگ سه وضعیت آقایان رده سنی جوانان شده است.

پنجاه و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان و رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو با حضور 1804 ورزشکار از 90 کشور جهان در شهر چانگون کره جنوبی از 10 شهریورماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه دارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا