یونیورسیاد ایتالیا: اعضای تیم ملی پومسه بانوان تست دادند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتکواندوکشتی و رزمی

یونیورسیاد ایتالیا: اعضای تیم ملی پومسه بانوان تست دادند

اردونشینان تیم ملی پومسه دانشجویان بانوان، صبح دیروز در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مسابقات انتخابی که در تاریخ 25 بهمن ماه و از بین تمامی مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی پومسه دانشجویی بانوان برگزار شد، در نهایت و به تشخیص کادر فنی تیم ملی، شش پومسه‌رو جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.

دعوت شدگان به اردوی ذکر شده که چهار مدال آور مسابقات انتخابی و دو مدال آور مسابقات یونیورسیاد 2017 را تشکیل می دادند، روز گذشته در دومین مرحله از رقابتهای انتخابی که به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد حاضر شدند.

پس از پایان این رقابت و از میان شش پومسه‌روی حاضر در اردو مرجان سلحشوری، فاطمه حسام و مرجان تاجی رستم آبادی برای ادامه اردوهای آماده سازی تیم پومسه دانشجویی بانوان انتخاب شدند.

این سه ورزشکار صبح امروز و در حضور دکتر مرجان صفاری نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزشهای دانشجویی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

تمرینات آماده سازی این تیم تا روز اعزام به مسابقات یونیورساید در محل خانه تکواندو و زیر نظر مهسا مردانی سرمربی تیم ملی ادامه خواهد داشت.

گفتنی است سی‌امین دوره یونیورساید تابستانی طی روزهای ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه 1398 در شهر ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و پومسه مردان و زنان ایران نیز یکی از رشته‌های اعزامی به این رقابت‌ها خواهند بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا