آتوسا نقدی رئیس کمیسیون ورزشکاران موزیکال فرم و کیک بوکسینگ شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزسایرکشتی و رزمی

آتوسا نقدی رئیس کمیسیون ورزشکاران موزیکال فرم و کیک بوکسینگ شد

انتخابات کمیسیون ورزشکاران موزیکال فرم و کیک بوکسینگ با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) انتخابات کمیسیون ورزشکاران موزیکال فرم و کیک‌بوکسینگ به ریاست شیهان امیر مصدق نایب رئیس اول فدراسیون جهانی کیک بوکسینگ و رئیس فدراسیون کیک بوکسینگ قاره آسیا و ایران برگزار شد. در این جلسه استاد آیاتایی مصدق نایب رئیس بانوان کمیته کیک بوکسینگ فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی ایران نیز حضور داشت و بر روند انتخابات نظارت میکرد. در پایان این جلسه و با رای اعضای مجمع خانمها آتوسا نقدی با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون، بهاره اشتری نایب رئیس کمیسیون، آزاده بازگر دبیر کمیسیون، و خانم افسانه صفایی به عنوان دبیر علی البدل انتخاب شدند.
در پایان این رای گیری همچنین خانمها سامیه شفیعی، نجمه شفیعی، مونا ولی الهی، آرزو محمودی، نرگس محمودی، هانیه نوفرستی و فاطمه محبی به عنوان اعضای کمیسیون انتخاب شدند.
در حاشیه برگزاری این انتخابات خانم آتوسا نقدی به ارائه برنامه ای منسجم و هدفمند برای حضور بانوان در مسابقات داخلی و بین المللی پرداخت و ابراز امیدواری نمود که با همکاری و مساعدت مسئولین ذیربط بانوان ایرانی بتوانند در صحنه های بین المللی این رشته افتخار آفرینی کنند.

لازم به ذکر است اولین جلسه رسمی کمیسیون ورزشکاران پس از این انتخابات جهت تدوین اساسنامه و برنامه های آتی با حضور تمامی اعضا در تاریخ ۲۱ بهمن ماه از طرف فدراسیون مربوطه برگزار میگردد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا