آغاز پرداخت پاداش مدال‌آوران سال ۹۷ از هفته آینده - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایرعمومی

آغاز پرداخت پاداش مدال‌آوران سال ۹۷ از هفته آینده

وزارت ورزش از هفته آینده پرداخت پاداش مصوب برای قهرمانانی که طی سال ۹۷ موفق به کسب مدال شدند را آغاز می‌کند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون دوچرخه سواری، تجلیل از مدال آوران میادین آسیایی و جهانی یکی از برنامه های مصوب وزارت ورزش است همه ساله با پرداخت پاداش به قهرمانان انجام می شود.

برای این منظور هر سال مراسمی ویژه با حضور رئیس جمهور برگزار می شود و طی آن بر اساس آئین نامه مصوب از مدال آوران میادین بین المللی تجلیل می شود.

البته از خردادماه سال ۹۸ که آخرین مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار شد تا به امروز مراسم دیگری برگزار نشده است و همین مسئله تعداد ورزشکاران طلبکار از وزارت ورزش – به جهت مدال آوری و دریافت پاداش آن – را افزایش داده است.

آخرین مراسمی که ویژه تقدیر از ورزشکاران برگزار شد صرفاً به مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی اختصاص که در سال ۹۷ برگزار شد. سایر ورزشکاران مدال آوران آن سال اما هنوز پاداش خود را دریافت نکرده اند. البته قرار است پاداش تعدادی از این ورزشکاران هفته آینده در اختیارشان گذاشته شود و به خاطر کرونا و برخلاف همیشه، هیچ مراسمی برای تجلیل از این دسته ورزشکاران برگزار نمی شود.

قرار است پاداش این ورزشکاران که طبق آئین نامه جدید و بر اساس امتیاز تعیین می شود، به حساب فدراسیون های شان واریز شود.

به گفته ژاله فرامرزیان در مرحله اول از پرداخت پاداش مدال آوران سال ۹۷ که از هفته آینده آغاز می شود، ۱۵ فدراسیون از جمله کشتی (فرنگی و آزاد)، بوکس، تیراندازی، تنیس روی میز، شمشیربازی، اسکی، اسکواش، شنا، ژیمناستیک، جودو، نابینایان و کم بینایان، دوومیدانی و کوهنوردی رقم مصوب برای مدال آوری ورزشکاران خود را دریافت می کنند.

معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت که برای پرداخت پاداش به قهرمانان سال ۹۷ – به غیر از مدال آوران اندونزی- رقمی حدود ۲۲ میلیارد تومان مصوب شده است.

این معاون وزیر ورزش ابراز امیدواری کرد که بعد از بسته شدن پرونده مدال آوران سال ۹۷، وزارت ورزش بتواند تقدیر از مدال آوران سال گذشته را هم در برنامه قرار دهد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا