اسامی بازیکنان فوتسال بانوان برای تورنمنت کافا اعلام شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتسال

اسامی بازیکنان فوتسال بانوان برای تورنمنت کافا اعلام شد

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران اسامی بازیکنان اعزامی به ترونمنت کافا را اعلام کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیلوفر اردلان سرمربی تیم فوتسال دختران زیر 20 سال اظهار داشت: تیم هایی که در این تورنمنت حضور دارند تیم هایی هستند که بیشتر در فوتبال شرکت می‌کنند. با توجه به اینکه هیچکدام از تیم ها به غیر از ازبکستان که تیم ملی فوتسال بزرگسالان دارد، بقیه تیم ها تلفیقی از بازیکنان فوتبال و فوتسال خود را به میدان خواهند آورد و امسال برای اولین سال است که تیم فوتسال را تشکیل دادند. ازبکستان چه در فوتبال و چه در فوتسال بازیکنان توانمندی دارد و فکر می کنم بازی با ازبکستان برایمان تا حدودی مشکل ساز باشد.

وی هدف از حضور در این تورنمنت را کسب تجربه مطرح کرد و گفت: این تیم بعد از دو سال شکل گرفته و یکسری از بازیکنان در دو سال قبل در کنار بازیکنان جدید در اردوی تیم ملی حضور دارند. این بازیکنان به هیچ عنوان سابقه بازی ملی نداشته و  بدون شک به این تورنمنت می توان به چشم مسابقات تدارکاتی خوبی نگاه کرد. چرا که بازیکنان تجربه کسب می کنند و کادر فنی نیز مشکلات، نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی می کند. علاوه بر کسب تجربه صد در صد به فکر نتیجه و کسب مقام هستیم اما همانطور که در بالا اشاره کردم بسیاری از بازیکنان اولین بازی ملی خود را تجربه خواهند کرد.

بانوان ایران در رقابت های کافا با تیم های ملی فوتسال جوانان ازبکستان، ترکمنستان، افغانستان، ترکمنستان و تاجیکستان دیدار می کنند. بازی ها به صورت دوره ای در یک گروه 6 تیمی برگزار می شود.

اسامی بازیکنان ایران به شرح زیر است: 

نسرین قمی و رقیه صومعه از مازندران، فهمیه ارزانی، مهدیه محمودی نیا از اصفهان، زهرا محمدزاده، فاطمه سرورزاده از خراسان رضوی، مارال ترکمان، مهدیه محمدزاده، فاطمه لطفی و نگار یعقوبی از تهران، زهرا کیانی منش و زیبا افروغ از خوزستان، زینب کرمی از کرمان، هانیه فرهادی از فارس 

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

جمعه 4 بهمن

ایران – تاجیکستان

شنبه 5 بهمن

ایران – افغانستان

یکشنبه 6 بهمن

ترکمنستان – ایران

سه شنبه 8 بهمن

ازبکستان – ایران

چهارشنبه 9  بهمن

ایران – قرقیزستان

بازیکنان فردا دوم بهمن ماه تهران را به مقصد تاجیکستان ترک می کنند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا