اسبقیان: غیبت ساره جوانمردی در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با هماهنگی بوده است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیراندازیجانبازان و معلولین

اسبقیان: غیبت ساره جوانمردی در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی با هماهنگی بوده است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت که عضو تیم ملی پاراتیراندازی تمرینات اختصاصی دارد و غیبتش در اردوی تیم ملی با هماهنگی بوده است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد شروین اسبقیان درباره وضعیت داود علی‌پوریان، ملی‌پوش باسابقه والیبال نشسته که به تیم ملی دعوت نشده است، گفت: ما به موضوع علیپوریان ورود می‌کنیم. او یکی از سرمایه‌های ماست و رسیدگی لازم را در این باره خواهیم داشت. به هر حال علیپوریان افتخارآفرین بوده و چند سال در تیم ملی خدمت کرده است.

وی در خصوص اینکه ساره جوانمردی به‌ صورت اختصاصی تمرین می‌کند، تصریح کرد: او هر کاری کرده با هماهنگی فدراسیون بوده است. جوانمردی تمریناتش را انجام می‌دهد و ما بر عملکرد او نظارت داریم. جوانمردی شرایط خود را با فدراسیون در میان گذاشته و قطعاً سر موقع به اردوی تیم ملی پاراتیراندازی اضافه می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در پاسخ به این پرسش که آیا جوانمردی درخواست مربی خارجی داشته یا خیر، عنوان کرد: او درباره مربی خارجی چیزی با ما مطرح نکرده است. جوانمردی با حوزه فنی و دبیر فدراسیون هماهنگ است و مشکلی ندارد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا