المپیک توکیو/ جایگاه رستمیان ۴ پله سقوط کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

المپیک توکیو/ جایگاه رستمیان ۴ پله سقوط کرد

بانوی تیرانداز کشورمان در تپانچه ۲۵ متر دقت که در گروه دوم در جایگاه دوازدهم ایستاده بود با پایان هر سه دور در نهایت با میانگین ۹.۶۳۳ و ۲۸۹ امتیاز شانزدهم شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرنگار اعزامی فارس از توکیو، رقابت های تیراندازی تپانچه ۲۵ متر ماده دقت از امروز از ساعت ۹:۰۰ به وقت محلی و ۴:۳۰ صبح تهران در سالن آساکای توکیو در سه مرحله آغاز شد و رستمیان در گروه دوم ساعت ١١ تیر خود را شلیک کرد  و  دوازدهم شد

با پایان رقابت گروه سوم رستمیان در جایگاه شانزدهم ایستاد.

همچنین رقابت های تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان فردا جمعه در بخش سرعت برگزار می شود و در مجموع با محاسبه امتیازات در ٢ ماده دقت و سرعت تکلیف وی رستمیان به مرحله بعد مشخص می شود.

پیش تر رستمیان در همین ماده در ماده ۱۰ متر تفنگ بادی با عنوان دهمی از فینال باز ماند. مهیار صداقت هم در تفنگ ١٠ متر بادی با کسب جایگاه نهمی یک اختلاف تا فینال بازماند.

فاطمه کرم‌زاده و آرمینا صادقیان هم در ماده تفنگ بادی زنان به ترتیب در رده‌های بیست و سوم و سی ام ایستادند و از رسیدن به فینال بازماندند.

اما تیراندازی در ماده ۵۰ متر سه وضعیت فاطمه کرم زاده و نجمه خدمتی شنبه ۹ مرداد ساعت ۱۲ به وقت محلی ۷:۳۰ به وقت تهران رقابت خود را آغاز می کنند.

در این ماده ۴۳ تیرانداز در آساکا پشت خط آتش قرار می گیرند.

در بخش مردان تفنگ سه وضعیت مهیار صداقت دوشنبه ۱۱ مرداد ساعت۱۱:۳۰ به وقت محلی و۷ صبح به وقت تهران در خط آتش تیرخود را شلیک می کند.
در این خط ۳۹ تیرانداز حضور دارند.

تیراندازی که در این دوره با ۶ سهمیه چهار زن و ۲ مرد به این المپیک راه یافت صاحب مدال شد.

کاروان ایران تاکنون یک مدال طلا در تیراندازی کسب کرده است.

ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ با کسب سه طلا و یک نقره و چهار برنز در وزنه‌ برداری، تکواندو، کشتی در جایگاه بیست و پنجم ایستاد.

 این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مرداد ماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ در ۳۳ رشته و ۳۹۹ ماده  به میزبانی ژاپن آغاز شد و ایران با ۶۶ ورزشکار ( ۱۰ زن و ۵۶)  راهی توکیو شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا