انجمن سافتبال شده آژانس مسافرتی - خبر ورزش زنان | وسنا
انجمن های ورزشیسایرمهمتر از خبر

انجمن سافتبال شده آژانس مسافرتی

سئوال اینجاست اگر نمی توانی چرا هستی؟ استعفاء بده و بیا بیرون

این روزها سافتبال ایران دچار مرگ مغزی شده و بدن نیمه جانش منتظر یک احیاست …  اما گویی از تیم امداد خبری نیست و دکترها هم از بس مرگ دیده اند این یکی هم برایشان مثل بقیه میماند و حتی راضی نیستند یکبار بالای سرش بیایند …  اما بستگان نزدیک این مریض رو به مرگ بر بالینش نشسته اند و او را ترو خشک می کنند و  به خودشان و او امید می دهند که خوب می شوی فقط کمی تحمل کن … آری این وضعیت دراماتیک سافتبال ایران در این روزها است با مدیریتی که زمین و زمان از او و عملکردش شاکی و معترضند آن اندازه که یکی از ریشه دارترین مربیان و باشگاه داران این رشته با صراحت هرچه تمام تر به انتقاد از خانم مهسا حسینی نائب رییس سافتبال پرداخت و آن را با خبر ورزش زنان در میان گذاشت.

مهرداد حاجیان رییس باشگاه بیسبال و سافتبال طیف در باره چگونگی عملکرد این روزهای انجمن سافتبال گفت : انجمن هیچ فعالیتی ندارد ، ما خودمان فعالیت میکنیم اما سئوال اینجاست چرا هیچکس کاری انجام نمی دهد ! نه مسابقاتی برگزارمی شود ونه فعالیتی از آن می بینیم ، سالهاست ما قید کمک و حمایت انجمن از تیمها را زده ایم ولی لااقل انگیزه به تیم ها بدهند … یه زمانی در ایران ما چهارده تیم داشتیم اما الان ما با دوتا تیم داریم تمرین می کنیم با هرکسی هم که صحبت می کنیم می گویند ما بودجه نداریم ، ما نمی توانیم ، سئوال اینجاست اگر نمی توانی چرا هستی؟ استعفا بده و بیا بیرون تا فرد دیگری که می تواند کار را انجام بدهد جای تو بنشیند ، برای من قابل درک نیست یک نفر بایستد و مدام بگوید نمی شود ، من هیچ کاری نمی توانم بکنم ، پول نیست ، پول نمی دهند ووو ، ولی در آخر نه کارش را ول کند و نه کاری انجام دهد !

این مربی با سابقه بیسبال و سافتبال افزود : از دوماه پیش برای رفتن به مالزی برای اجلاس سافتبال در انجمن دعوا هست و کسی نیست از خانم حسینی بپرسد اجلاسی که یه دونه بازی تو کشور برای سافتبال انجام نشده چه رفتنی دارد ؟! و این چه دعوایی است  که راه افتاده ! انجمن شده آژانس مسافرتی کاری که انجام نمی دهند فقط موقع مسافرت که می شود همه سروکله شان پیدا می شود.

حاجیان همینطور در مورد حضور مربی بین المللی سافتبال در ایران و عدم شکل گیری تیم ملی گفت : حضور این مربی ایتالیایی در ایران به هیچ جا نینجامید  قرار بود مسابقاتی برگزار کنند ، تیم ملی را تشکیل بدهند که البته اردوهایی هم با هزینه خود بازیکنان تشکیل دادند ولی در آخر گفتند پول نیست و پول جور نشده ، من بازهم می گویم  جمله پول جور نشد را برای یک مدیر درک نمی کنم ، شخصا اگرجایی کارکنم که توانایی پرداخت پول کارمندانم را نداشته باشم استعفا می دهم و می آیم بیرون اگر قرار باشه که پول باشه تا شما بتوانی کار کنی که عمه من هم می تواند این کار را انجام بدهد … آخر نمیشود آدم بماند و بگوید من نمی توانم کاری بکنم ولی می خواهم به میزم هم چسبیده باشم .

این مربی سابق تیم ملی بیسبال در مورد راه برون رفت از معضلات امروز سافتبال ایران افزود : قدم اول این است که خانم حسینی برود ، ایشان هیچ فعالیتی انجام نمی دهند وقتی ایشان هیچ فعالیتی انجام نمیدهند چطور از صفر می توانیم پایین تر برویم من بیست و پنج سال است که در این ورزش از ابتدا ورودش به ایران فعال هستم و می توانم از نفر قبلی یا قبل تر شکایت کنم که فلان اشکال را داشته ولی الان ما در نقطه صفر قرار گرفته ایم وضعیت ازاین بدتر نمی شود ، می گویند تیمها با خانم حسینی کار نمیکنند اگر تیمها هیچ کدام با ایشان کار نمی کنند که نمی شود تیمها را حذف کرد باید مدیریت را عوض کرد باید خانم حسینی را حذف کنید  او آمده کار من و دیگران را راه بیندازد او خدمتگذار من و سایرین است در واقع او مستخدم من است اگرنمیتواند کاری را که مسئولیتش را دارد انجام بدهد  باید برود بیرون ، نمی فهمم چرا اینها وقتی به میزمی چسبند انگار صاحب آنجا هستند و ولش نمی کنند.

مهرداد حاجیان گفت : ازچیزی که من بدم می آید این است افرادی شبیه این خانم حسینی که خودش زمانی بازیکن بوده ، مربی بسکتبال بوده و می داند چه خون دلی آدم  تواین مملکت به عنوان مربی و بازیکن می خورد وقتی خودش می آید به یه جایی میرسد همان کارها را با دیگران میکند … درواقع بدترین آدمها این جور آدمها هستند  و من برایم قابل درک نیست و نمی تونام بفهمم کسی که خودش ورزشی بوده چطوری می تواند با دیگران اینجوری رفتار کند.

رئیس باشگاه طیف درپایان افزود : من حتی از عملکرد این خانم شکایت کرده ام اما پاسخی که به من داده اند این بوده که ایشان کار زیادی انجام داده مثلا اشاره می کنند که ایشان رییس فدراسیون جهانی را آورده ایران .. اما یکی نیست بپرسد چه فایده وقتی ما لیگ نداریم ، مسابقه ای نداریم چه اهمیتی دارد اصلا برود عیسی مسیح را بیاورد چه فایده دارد ! درحالی که همین حضور رییس فدراسیون جهانی در ایران هم از قبل برنامه اش را کسان دیگری انجام داده بودند و زمینه اش را فراهم کرده بودند حالا ایشان کار ترجمه گری را انجام دادند و همه چیز را به نام خودشان ضبط کردند … حرف آخرمن این است سافتبال ، امروز یک مدیریت درست و حسابی نیاز دارد یک دلسوز که اگر دلش برای من نمی سوزد دلش برای کارنامه خودش بسوزد سافتبال نیاز به فردی دارد که احسای مسئولیت داشته باشد .

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا