اکرم قربانی : ثبت رکورد جدید بیست ساعت شنای متوالی پا دوچرخه در استخر - خبر ورزش زنان | وسنا
رکورد داران

اکرم قربانی : ثبت رکورد جدید بیست ساعت شنای متوالی پا دوچرخه در استخر

اکرم قربانی با بیست ساعت شنای متوالی پا دوچرخه نام خود را در لیست رکورد داران زن ایران ثبت کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا)، ثبت رکورد جدید شنای پا دوچرخه پس از بیست ساعت توسط اکرم قربانی در استخر مجتمع پزشکان شهر اصفهان با حضور سکینه دادخواه  نماینده کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزشهای همگانی و سه داور دیگر که امر نظارت بر روند رکوردگیری را به عهده داشتند ثبت گردید.

شایان ذکر است انجام این رکورد از ساعت 6/45 دقیقه صبح روز جمعه مورخ 10 شهریور ماه 1396 آغاز و در ساعت 2/45 دقیقه بامداد روز شنبه مورخ 11 شهریور ماه 1396 به پایان رسید.

اکرم قربانی متولد 1355 خانه دار و دارای دو فرزند است وی پیش از این سابقه رکورد زنی نداشته و به تشویق مربیان و انگیزه فردی تصمیم به ثبت رساندن این آیتم نموده است.

لازم به ذکر است رکورد این آیتم پیش از این در دست مهناز کریمی به مدت 12 ساعت و 12 دقیقه و 12 ثانیه از شهر اهواز بوده است.

از اتفاقات نادر و قابل تقدیر در روند انجام این رکورد زنی تماس مهناز کریمی دارنده رکورد قبلی این آیتم با اکرم قربانی درحین شنا و احوال پرسی و تبریک او به رقیب رکوردی خود بوده است ، رفتاري اخلاقی که به ندرت در رقابتهای اینچنینی با آن مواجه می شویم ، وی همچنین با انتشار عکسی از اکرم قربانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود با متنی این رکورد شکنی را به او تبریک گفت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا