ایران فلای بورد دارد - خبر ورزش زنان | وسنا
اسکی روی آباسکی روی آبانجمن های ورزشیجت اسکیمهمتر از خبرموج سواریورزش های آبی

ایران فلای بورد دارد

پیام عرب زاده توانسته یک علاقه شخصی را طوری ارتقا دهد که امروز ما بتوانیم ازمزایای آن بهره مند شده و ورزش فلای بورد را در ایران داشته و به فکر رقابت جهانی در این رشته باشیم .

به واقع جمله ایران فلای بورد دارد را مدیون همت این مرد هستیم و نمی دانم اگر او اینکار را نمیکرد ما تا کی فقط تماشاگر محض این ورزش از صفحه تلویزیون بودیم .

 

پیام عرب زاده اولین ایرانی است که با حضورش در مسابقات جهانی 2014 فلای برد آنهم در رده سنی بزرگسالان توانسته از میان 36 ورزشکار شرکت کننده رنکینگ هشتم جهان را برای ایران به ارمغان بیاورد .

رئیس کمیته جت پکهای آبی ایران در زمینه چگونه شکل گیری این کمیته و رشد این ورزش در کشورگفت :

در واقع در سال 1391 و از طریق دیدن این ورزش در فیس بوک ایمیلی را به کمپانی آن زدم و پس از سه روز جواب مثبتی را دال بر علاقه آنان برای داشتن نماینده ای در ایران دریافت کردم ( در آن زمان خود این ورزش عمری شش ماهه داشت ) جالب است بدانید آموزش های اولیه از راه دور و بوسیله دی وی دی بود که بعد از مدتی با  کلاسهایی که  کمپانی در ترکیه برگزار کرد مستقیما شرکت کردم و آموزش حرفه ای آن را دیدم .

سپس با همکاری و رایزنی با انجمن دریایی کشور کمیته ای به این ورزش جدید اختصاص داده شد و در شهریور سال 1392کمیته فلای بورد ایران توسط اینجانب کلید خورد .

پیام عرب زاده در 26 مهر ماه 1392 اولین شو رسمی کمیته جت پکهای آبی را در هتل مروارید خزر در استان مازندران اجرا میکند که در این شو 12 زن شرکت میکنند و امروز او امیدوار است که در سال 1395 این کمیته بتواند با اعزام زنان فلای بوردینگ سکوهای جهانی این ورزش را بیش از پیش به نام ایران کند .

رئیس کمیته جت پکهای آبی افزود : با اینکه این ورزش آبی است اما نمی گذاریم فصل سرما ما را متوقف کند و با برگذاری کلوپ هایی در نقاط جنوبی کشور و بخصوص مناطق محروم سعی در هر چه مردمی تر کردن این رشته داریم و در تلاشیم تا با همکاری همکارانمان هزینه های این ورزش را به حداقل برسانیم تا مردم در سطوح مختلف در آمد بتوانند به آن بپردازند و از آن لذت ببرند .

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا