ایران قهرمان مسابقات نوروز شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

ایران قهرمان مسابقات نوروز شد

در مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های نوروز جایزه ویژه گوهرشاد اهداء شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های نوروز جایزه ویژه گوهرشاد اهداء شد.

در این مراسم جایزه ویژه گوهرشاد به ورزشکاران عفیف اهداء شد. نوروز احمد قدیر از عراق، دان وی ریگواندن از مالزی، الکساندرا شاندرای از روسیه، مهری شوکت علی از ماکستان و آمنه محمودی از ایران صاحب جایزه ویژه گوهرشاد را دریافت کردند.

در بخش برترین‌ها نیز تیم ایران اول شد و سیده الهام حسینی به نمایندگی از تیم ایران کاپ قهرمانی را دریافت کرد.

حسینی گفت: به نمایندگی از همه ورزشکاران کاپ قهرمانی را به کاظمی‌پور تقدیم می‌کنم که این مسابقات را برگزار کردند. تیم‌های بلاروس و روسیه هم دوم و سوم شدند.

خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این مراسم گفت: امیدوار هستم در مسابقات بعدی شاهد حضور تعداد ورزشکاران و تیم‌های بیشتری باشیم.

انسیه خزعلی افزود: یکی از عرصه‌های سند تحول دولت کارآفرینی مدیریت ورزش است که در قسمت ورزش بانوان به خوبی درخشیده اند و خوشحال هستیم با کشورهای همسایه تبادل داشته باشیم. در سال‌های گذشته دختران 877 مدال کسب کرده اند که نشان دهنده توانمندی خوب بانوان است. در ورزش همگانی در بسیاری از سفرهای استانی اعتبار و شرایط ویژه ای را دریافت کرده ایم. خوشحال هستم که دختران ما در این مسابقات درخشیدند و توانستند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند. یکی از برنامه‌هایی که در کنگره زنان تاثیرگذار برنامه ریزی شد برگزاری این مسابقات بود و در آینده برنامه‌هایی داریم که شما سفیر کشورهای خودتان باشید.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا