این نتیجه برای من عین یک کابوس بود - خبر ورزش زنان | وسنا
این ورزش هاتیراندازیمهمتر از خبر

این نتیجه برای من عین یک کابوس بود

مه لقا جام بزرگ پس از بازگشتش از المپیک ریو به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت: به تلاشهایم از بیست نمره 19/75 میدهم اما به عملکردم نمره ده هم نمی دهم و فقط به این فکر می کنم که چرا نمره خودم در تمرینات را نزدم… چه اتفاقی افتاد و چرا و هنوز نتوانستم به جوابی در این مورد برسم.

وی در پاسخ به این سئوال که چه عواملی باعث شد که این امتیاز را در المپیک کسب کند گفت: من هیچ نظری نمی توانم در مورد خودم بدهم که چرا این اتفاق افتاده چون همانطور که گفتم من نهایت تلاشم را کرده ام و فکر می کنم که اگر با ” لازلو” حرف بزنید جواب خیلی بهتری می توانید بگیرید راجع به اینکه من چه کار کردم؟ چرا اینجوری شده و اینکه چه اتفاقاتی افتاده… کلا من فکر می کنم کلا او مربی من هست و بهتر می تواند نظر بدهد.

این قهرمان تیراندازی همچنین افزود: من این دفعه خیلی مطمئن بودم، هم اعتماد به نفسم زیاد بود و هم نسبت به نتیجه ای که می گیرم مطمئن بودم چون خیلی تلاش کرده بودم و نمراتی که میزدم خیلی خوب بود ولی اینکه یهو چه اتفاقی افتاد و چرا اینجوری شد را واقعا نمی دانم، نمی دانم چه اتفاقی افتاده و نمی توانم توضیحش بدهم.

جام بزرگ در جواب این سئوال که به امکاناتی که در اختیار داشته در قیاس با رقبایش چه نمره ای می دهد گفت: سلاحی که من با آن تیر می زنم از خودم مسن تر است یا شاید هم سن من باشد و نسبت به حتی بچه های هم تیمی خودم امکانات تجهیزاتی من پایین تر بود، اسلحه من شاید سنش 30 سال باشد و سلاحی که در دست رقبای من هست تولید سال 2015 است.

وی همچنین در مورد المپیک 2020 توکیو وحضورش در آن به خبر ورزش زنان گفت: من خیلی تلاش کردم که خودم را نبازم، در واقع این نتیجه برای من عین یک کابوس بود اما سعی کردم شرایط روحی خودم را حفظ کنم برای المپیک 2020 یا حتی زودتر در بازیهای آسیایی ولی اینکه در آینده و تا آن زمان چه اتفاقی بیفتد را نمی دانم، واقعا نمی دانم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا