بازی‌های کشورهای اسلامی/ حذف تمامی نمایندگان جودو ایران در روز نخست - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجودوکشتی و رزمی

بازی‌های کشورهای اسلامی/ حذف تمامی نمایندگان جودو ایران در روز نخست

رقابت‌های جودو پنجمین دوره مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی آغاز شد و ۷ نماینده جودو ایران در روز نخست مسابقات از دور رقابت‌ها کنا رفتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، نخستین روز از رقابت‌های جودو پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از امروز(دوشنبه – 24 مردادماه) در قونیه آغاز شد و 7 نماینده جودو بانوان و آقایان ایران پس از 3 سال تعلیق جودو کشورمان به میدان رفتند و با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

حمیدرضا پاپی در رقابت‌های وزن 66- کیلوگرم، در دور نخست با شکست مقابل نماینده قزاقستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در رقابت‌های وزن 73- کیلوگرم، محمد صدیقی دور نخست نماینده کشور چاد را شکست داد، اما در ادامه مقابل نماینده آذربایجان شکست خورد.

وحید جدی دیگر نماینده کشورمان در وزن 73- کیلوگرم نیز دور اول نماینده اندونزی را شکست داد، اما دور دوم مقابل نماینده گامبیا بازی را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین در رقابت‌های بخش بانوان و در وز 48- کیلوگرم، شیوا جهانگیری پس از برتری مقابل نماینده کامرون، از جودوکا آذربایجان شکست خورد. جهانگیری در جدول شانس مجدد نیز به مصاف نماینده الجزایر رفت و بازی را واگذار کرد و شانس کسب مدال را از دست داد.

در وزن 52- کیلوگرم، فاطمه کمالی در نخستین مبارزه مقابل نماینده کامرون بازی را واگذار کرد.

سایان چگینی نیز در وزن 57- کیلوگرم پس از شکست نماینده آذربایجان، مقابل حرفی الجزایری شکست خورد. وی در جدول شانس مجدد نیز بازی را مقابل حریف ترکیه ای واگذار کرد. 

در وزن 63- کیلوگرم، محدثه حسینی در نخستین مبارزه نماینده آلبانی را شکست داد و دور دوم مقابل حریفی از کشورالجزایر بازنده دیدار اعلام شد. حسینی نیز در جدول شانس مجدد بازی را به نماینده ترکمنستان واگذار کرد و از رسیدن به مدال بازماند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا