بازی‌های کشورهای اسلامی/ سلطانی و اسماعیلی مدال نقره گرفتند، دهقانی به برنز رسید - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتکواندوکشتی و رزمی

بازی‌های کشورهای اسلامی/ سلطانی و اسماعیلی مدال نقره گرفتند، دهقانی به برنز رسید

در دومین روز از مسابقات تکواندو پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی، سه نماینده کشورمان موفق به کسب مدال شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در ادامه پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه و در دومین روز مسابقات تکواندو این رقابت‌ها، امروز (چهارشنبه – 19 مردادماه) چهار نماینده تکواندو کشورمان به روی شیاپ‌چانگ رفتند و در پایان زینب اسماعیلی و غزل سلطانی موفق به کسب مدال نقره شدند و محمد صادق دهقانی به مدال برنز رسید.

 در رقابت‌های بخش بانوان، غزل سلطانی نماینده وزن 49- تکواندو کشورمان پس از قرعه استراحت در دور نخست، با برتری مقابل زهرا خاور نماینده پاکستان به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. او در این مرحله نیز با شکست الاسا از مراکش به دیدار فینال راه یافت.

سلطانی در دیدار نهایی به مصاف روکیه یلدیرم دارنده دو مدال برنز جهان و دو مدال طلا و دو مدال برنز اروپا رفت و در پایان با شکست 2 بر یک در راند شماری به مدال نقره رسید.

زنیب اسماعیلی نیز در رقابت‌های وزن 67- کیلوگرم، با شکست اوزدا از ازبکستان، لوسی از ترکیه و فانتسی مرام از قطر به دیدار نهایی راه یافت، اما در فینال در 2 راند متوالی مقابل فریدا عزیزوا دارنده دو مدال برنز جهان از آذربایجان مغلوب شد و دومین مدال نقره کشورمان را کسب کرد.

همچنین در رقابت‌های بخش مردان، محمد صادق دهقانی نماینده وزن 63- کیلوگرم کشورمان ابتدا حامد مبارک از عربستان را شکست داد و در ادامه از سد فانتومی از فلسطین گذشت. او در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هاکان رچبر دارنده مدال برنز المپیک توکیو از ترکیه رفت و با شکست مقابل حریف خود به مدال برنز رسید.

دانیال بزرگی نیز در وزن 68- کیلوگرم مردان ابتدا از سد نماینده مالی گذشت، اما در ادامه مقابل اولگبک رشیداوف قهرمان المپیک توکیو از ازبکستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا