بازیکنان فوتبال زنان زیمبابوه مسابقات انتخابی المپیک را بایکوت کردند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

بازیکنان فوتبال زنان زیمبابوه مسابقات انتخابی المپیک را بایکوت کردند

بازیکنان تیم فوتبال زنان زیمبابوه به خاطر طلبی که برای شرکت در مسابقات جام آفریقای جنوبی داشتند حاضر به بازی مقابل زامبیا نشدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، گروه کوچکی از هواداران تیم فوتبال زنان زامبیا که در ورزشگاه برای تشویق تیم خود حضور داشتند، بعد از خودداری زیمبابوه برای این بازی، ورزشگاه را ترک کردند.

بازیکنان زیمبابوه به دلیل طلب از مسابقات کاپ آفریقای جنوبی که ماه گذشته انجام شده بود، حاضر به بازی نشدند. 4 باشگاه زیمبابوه نیز شنبه شب بازیکنان خود را از اردوی تیم ملی بیرون کشیدند. فدراسیون فوتبال زیمبابوه تصمیم گرفت یک تیم باشگاهی را روانه مسابقات انتخابی المپیک کند که در این طرح شکست خورد.

زیمبابوه در نخستین بازی خود بعد از سفر زمینی و بدون تمرین با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد. سیباندا بعد از آن سرمربی تیم ملی این کشور گفت: کشور ما به خاطر فراهم نکردن تمرین بهترین دشمن ماست.

زامبیا یکشنبه با تعدادی از هواداران محدود سفر کرد تا به دیدار زیمبابوه برود که این مسابقه لغو شد.

ریکس ویمبا سرمربی تیم فوتبال زنان زامبیا در این باره گفت: این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود چرا که ما می‌توانستیم چیزهای زیادی از زیمبابوه یاد بگیریم.

فدراسیون فوتبال زیمبابوه این رفتار بازیکنان تیم ملی را مورد انتقاد قرار داد و از فیفا خواست تا این بازی را تا صبح روز دوشنبه به تعویق بیندازد اما تیم فوتبال زامبیا اعلام کرد قصد دارد به خانه برگردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال زیمبابوه در این باره گفت: ما با باشگاه‌ها توافق کردیم برای هر 2 بازی انجام شده به بازیکنان 150 دلار بدهیم اما متاسفانه این توافقنامه لغو شد.

تیم فوتبال زنان زیمبابوه در بازی‌های المپیک 2016 ریو نیز حضور داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا