با شکست تهرانی ها در فینال/ دختران نوجوان گلستانی قهرمان ایران شدند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاکبدی

با شکست تهرانی ها در فینال/ دختران نوجوان گلستانی قهرمان ایران شدند

به گزارش خبر ورزش زنان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی ، چهارمین دوره مسابقات کبدی نوجوانان دختر با شرکت ۱۰ استان برتر مناطق ششگانه طی روزهای ۲۷ لغایت ۳۰ مرداد ماه در سالن جانبازان مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

۱۰ تیم حاضر در مسابقات در دو گروه ۵ تیمی مرحله مقدماتی را برگزار کردند و در نهایت ۴ تیم گلستان، قزوین، خراسان رضوی و تهران با کسب رتبه های اول و دوم گروه های خود به نیمه نهایی رقابت ها راه یافتند.

مرحله نیمه نهایی مسابقات روز گذشته دوشنبه ۳۰ مرداد ماه در حضور نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی برگزار شد که ابتدا دو تیم گلستان و خراسان رضوی مقابل قرار گرفتند و در نهایت گلستان موفق شد با نتیجه ۶۵ بر ۵۳ خراسان رضوی را شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

تیم های تهران و قزوین هم برگزار کننده دیدار دوم مرحله نیمه نهایی بودند که تیم تهران در دیداری نزدیک توانست ۴۶ بر ۴۰ حریف سخت کوش خود قزوین را شکست دهد و حریف گلستان در فینال شود.

دیدار فینال جدال دو تیم مدعی در کبدی بانوان بود که این بار در رده سنی نوجوانان مقابل هم صف آرایی کرده بودند که در پایان تیم گلستان موفق شد با ارائه یک بازی هماهنگ و حساب شده تر تهران را ۵۵ بر ۴۴ شکست دهد و ضمن جبران شکست مرحله مقدماتی جام قهرمانی را به خانه ببرد.

دو تیم قزوین و خراسان رضوی هم به عنوان سوم مشترک دست یافتند و کاپ اخلاق هم به تیم البرز رسید.

گروه بندی مسابقات در مرحله مقدماتی بدین شرح است:

گروه اول: گلستان، تهران، همدان، فارس، البرز

گروه دوم: مرکزی، اردبیل، ایلام، خراسان رضوی، قزوین

 

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا