بدمینتون فجرکاپ/ بانوان ایران به 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز دست یافتند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبدمینتونورزش های راکتی

بدمینتون فجرکاپ/ بانوان ایران به 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز دست یافتند

در روز پایانی مسابقات بدمینتون فجرکاپ، بانوان ایران به 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز دست یافتند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدارهای فینال بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران در بخش بانوان صبح امروز  جمعه در سالن شهید دستغیب شهرستان شیراز در قسمت انفرادی و دوبل برگزار شد و تیم دونفره کشورمان به 2 طلا، 2 نقره و 4 مدال برنز در دوبل و یک مدال برنز در بخش انفرادی دست یافت.

دیدار فینال دونفره بانوان بین تیم دوبل هاله همدانچی و پگاه کامرانی با نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده برگزار شد که این مسابقه در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم دوبل نسیم صفایی و حنانه یعقوب زاده به پایان رسید و صاحب مدال طلا قسمت دونفره بانوان شدند. تیم دوبل پگاه کامرانی و هاله همدانچی به مقام نایب قهرمانی رسید و به نقره بسنده کرد.

همچنین تیم های دوبل ثریا آقایی و ثمین عابدخجسته همراه با ساره امینیان و فاطمه بابایی به مقام سوم مشترک دست یافته و صاحب مدال برنز شدند.

در دیدار فینال انفرادی بانوان کریستال پال از امریکا به مصاف لیندا زنجیری از بلغارستان رفت و این مسابقه در پایان با نتیجه  2 بر صفر به سود پال آمریکایی به پایان رسید و وی به مدال طلای بخش انفرادی بانوان دست یافت، لیندا زنجیری از بلغارستان دوم شد و نقره گرفت و ثریا آقایی از ایران به همراه فابیلنا سیلوا از برزیل به مقام سوم مشترک رسیده و مدال برنز را به گردن آویختند.

بدین ترتیب ملی پوشان بانوان بدمینتون ایران در مجموع این دوره از مسابقات به 2 طلا، 2 نقره و 5 برنز دست یافتند تا رقابتهای بخش بانوان به اتمام برسد.

فینال انفرادی و دوبل بخش مردان امروز عصر در شیراز برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا