برتری پرگل ایران مقابل لبنان/ صعود ایران در گرو بازی ویتنام و کره - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

برتری پرگل ایران مقابل لبنان/ صعود ایران در گرو بازی ویتنام و کره

تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران در دیدار با لبنان جشنواره گل به راه انداخت.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم فوتبال زیر 19 سال آسیا، امروز بانوان کشورمان در آخرین مسابقه مقابل لبنان قرار گرفتند و با نتیجه 5 بر یک پیروز شدند.

ملی‌پوشان ایران بعد از تساوی و شکست مقابل ویتنام و کره‌جنوبی امروز مقابل لبنان به میدان رفتند تا تکلیف تیم صعودکننده به مرحله فینال تاحدودی مشخص شود.

در نیمه اول، در دقیقه یک لبنان موفق شد گل اول را به ثمر برساند اما دقیقه 15 ویدا رعیت گل تساوی را به ثمر رساند. در دقیقه 32 نگین زندی گل دوم را برای ایران وارد دروازه لبنان کرد. نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم ویدا رعیت دقیقه 47 گل سوم را از روی نقطه پنالتی برای ایران به ثمر رساند. نگین زندی نیز دقیقه 53 چهارمین و زهرا معصومی دقیقه 69 پنجمین گل را وارد دروازه حریف کردند.

ایران برای صعود باید منتظر بازی ویتنام و کره‌جنوبی بماند. این بازی از ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

ایران با این ترکیب وارد زمین شد: مهدیه محمودی نیا (دروازه‌بان)، غزاله بنی طالبی، ملیکا محمدی، مرضیه فیضی، ویدا رعیت پرور، ثنا صادقی (کاپیتان)، نگین زندی، فاطمه شبان، رقیه جلال نسب، زهرا معصومی و گلنوش خسروی

مسابقات مرحله دوم با حضور 8 تیم در 2 گروه 4 تیمی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هرگروه شانس صعود به فینال را خواهند داشت. صعود کره‌جنوبی و استرالیا به فینال تاکنون قطعی شده است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا