برنز لیگ جهانی کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

برنز لیگ جهانی کانادا بر گردن عباسعلی و گنج زاده

نمایندگان سنگین وزن کاراته کشورمان در دو بخش مردان و بانوان مدال برنز لیگ جهانی کانادا را بر گردن آویختند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پايان سومین مرحله لیگ سری آ كه با حضور ۶۵۹ کاراته کا از ۶۷ کشور در شهر مونترال کانادا برگزار شد، حمیده عباسعلی و سجاد گنج زاده ۲ مدال برنز برای تیم ایران در این رقابتها بدست آوردند.

در وزن 84+ كيلوگرم سجاد گنج زاده در ديدار رده بندي به مصاف زونیمیر زیوکویچ از کرواسی رفت و یک بر صفر پیروز شد و مدال برنز این وزن را کسب کرد.

او تا پيش از رسيدن به ديدار رده بندي ابتدا حریفی از پرو را ۵ بر صفر شکست داد. سپس ۴ بر صفر از سد نماینده کره جنوبی گذشت و در ادامه موفق شد کاراته کا اوکراینی را ۳ بر صفر از پیش رو بردارد و گام به دور نیمه نهایی بگذارد. او در این مرحله به مصاف آلپ ارسلان یامان اوغلو از ترکیه رفت و یک بر صفر نتیجه را به این حریف واگذار کرد.

حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+کیلوگرم، در مبارزه رده بندي مقابل جسيكا از جامائيكا قرار گرفت و یک بر صفر به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

او ابتدا مقابل حریفی از کرواسی پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد‌‌. سپس کاراته کای اوکراینی را ۳ بر صفر شکست داد و در سومین دیدار مقابل نماینده مکزیک ۴ بر ۳ به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

عباسعلی در این مرحله ۲ بر صفر از حریف ایتالیایی شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری برای کسب مدال برنز به مصاف لورنزو پیترومارچی از ایتالیا رفت و ۴ بر یک شکست خورد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

عسگری در ۲ بازی نخست خود با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل حریفانی از چین تایپه و جامائیکا پیروز شد و در سومین مبارزه حریفی از ترکیه ۴ بر صفر شکست داد و گام به نیمه نهایی گذاشت. او در این مرحله یک بر صفر نتیجه را به نماینده ترکیه واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا