برگزاری فدراسیون جهانی تنیس فدراسیون جهانی تنیس ITF - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

برگزاری فدراسیون جهانی تنیس فدراسیون جهانی تنیس ITF

فدراسیون جهانی تنیس در نظر دارد تا کنفرانس بین المللی آموزشی را به صورت آنلاین برگزار نماید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: با توجه به شرایط کنونی ( شیوع ویروس کرونا) در سطح جهان و با اعلام فدراسیون بین المللی تنیس ( ITF )، کنفرانس آموزشی سال ۲۰۲۰ مربیان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۶ آذر ماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

برگزاری آنلاین این کنفرانس فرصت بسیار مناسبی خواهد بود تا مربیان و همچنین علاقمندان تنیس به آسانی و با هزینه بسیار مناسبی از جدید ترین آموزش ها و مطالب به روز تنیس جهان بهره مند شوند.

در این کنفرانس مدرسین برجسته تنیس جهان از کشورهای استرالیا، امریکا، کانادا، افریقای جنوبی بلژیک و….. به تدریس می پردازند.

مراحل ثبت نام در کنفرانس بین المللی مربیان:

مرحله اول: ثبت نام رایگان مربی یا علاقمند در آکادمی ITF  به نشانیwww.itf-tennis.com

مرحله دوم: ثبت نام در کنفرانس مربیان از طریق سایت آکادمی می باشد که در این مرحله متقاضی می بایست مبلغ ۹/۹۵ دلار آمریکا را به صورت پرداخت آنلاین به فدراسیون بین الملی تنیس پرداخت نماید.

همچنین در صورت عدم امکان پرداخت آنلاین از طریق کارت های بین المللی و به منظور همکاری و کمک به مربیان و علاقمندان در روند ثبت نام می توانند مبلغ مذکور را به همراه فرم اکسل ضمیمه حداکثر تا تاریخ ۷ آذرماه به آقای سید امیر برقعی نماینده فدراسیون جهانی تنیس تحویل تا ثبت نام به صورت آفلاین صورت پذیرد.

شرکت در این کنفرانس مهم علاوه بر مزایای مفید آموزشی، امتیاز بالایی در سوابق و تمدید مجوزهای بعدی مربیان خواهد داشت و همچنین در پایان این کنفرانس به کلیه شرکت کنندگان گواهی حضور از طرف فدراسیون جهانی تنیس اعطاء خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا