برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان دقایقی پیش با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بررگزار شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسالان با حضور ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی، غلامحسین زمان آبادی، نادره درودیان، سعید دقیقی ( پیشکسوت)، بهارک کاظم، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان عصر امروز از ساعت 18:00 در سالن اجتماعات مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

در این مراسم که به همت کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برگزار شد، کلیپ های شاد و مفرح از مسابقات و تمرینات بازیکنان به نمایش گذاشته شد، و در پایان دعای بدرقه برای کاروان اعزامی تیم ملی فوتبال به مرحله دوم رقابتهای انتخابی المپیک 2020 بانوان خوانده شد. گفتنی است، بازیکنان تیم ملی فوتبال بزرگسالان از 28 اسفند ماه در مجموعه الیاف تمرینات فشرده و سخت خود را در سه نوبت ( 6:30 الی 7:30، 11 الی 12:30 و 17 الی 18:30 ) زیر نظر کادر فنی برگزار کردند. از عصر امروز نیز ملی پوشان دور جدید تمرینات خود را در مرکز ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی و در سه نوبت پیگیری می کنند تا در دوحه قطر به مصاف رقبای خود بروند.

مرحله دوم انتخابی مسابقات المپیک 2020 فوتبال بانوان با حضور 12 تیم در سه گروه برگزار می شود که تیم های اول هرگروه به مرحله نهایی صعود می کنند، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در گروه C با تیمهای چین تایپه، فیلیپین و فلسطین همگروه است و این مسابقات به میزبانی قطر در دوحه برگزار می شود.

گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال

گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)

گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)

برنامه زمانبندی گروه C این رقابتها به شرح زیر است:

چهارشنبه 14 فروردین 98

چین تایپه – فلسطین / ساعت 17

ایران – فیلیپین / ساعت 20

شنبه 17 فروردین 98

فلسطین – ایران / ساعت 17

فیلیپین – چین تایپه / ساعت 20

سه شنبه 20 فروردین 98

چین تایپه – ایران / ساعت 19

فیلیپین – فلسطین / ساعت 19

لازم به توضیح است، مرحله نهایی این رقابتها با حضور تیم های استرالیا، کره شمالی، کره جنوبی، چین، تایلند و سه تیم صعود کننده از مرحله دوم برگزار می شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا