بلیت‌های 11 هزار دلاری برای دیدار فوتبال بانوان آمریکا و فرانسه! - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

بلیت‌های 11 هزار دلاری برای دیدار فوتبال بانوان آمریکا و فرانسه!

با توجه به دیدار تیم‌های فوتبال آمریکا و فرانسه در مرحله یک‌چهارم جام جهانی زنان، قیمت بلیت این مسابقه افزایش یافته است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های فوتبال زنان آمریکا و فرانسه در مرحله یک‌چهارم نهایی روز جمعه برگزار خواهد شد که قیمت بلیت این مسابقه همچنان در حال افزایش است.

برای یک جفت بلیت بیش از 11 هزار دلار قیمت اعلام شده است. آمریکا بعد از برتری 2 بر یک مقابل اسپانیا موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کند و به نظر می‌رسد دیدار این تیم با فرانسه یکی از پرطرفدارترین بازی‌ها در سالهای اخیر باشد.

کمترین قیمت بلیت برای این بازی 681 دلار اعلام شده این در حالی است که گرانترین بلیت 11 هزار و 398 دلار قیمت‌گذاری شده است. تعدادی بلیت نیز در محدوده 2 تا 3 هزار دلار به فروش رسیده‌اند.

در مقایسه با بازی آمریکا و فرانسه، قیمت بلیت دیدار نروژ و انگلیس در مرحله یک‌چهارم بسیار ارزان است. ارزان‌ترین بلیت این مسابقه 33 دلار و گرانترین بلیت 170 دلار است.

براساس اعلام فیفا، 433 میلیون نفر از کانال دیجیتال فیفا جام جهانی زنان را دیده‌اند. همچنین 1.25 میلیون نفر در شبکه‌های اجتماعی این مسابقات را دنبال کرده‌اند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا