بهترین مربی سال 94فوتبال : تیم ها بخاطر نبود بودجه از لیگ انصراف میدهند - خبر ورزش زنان | وسنا
فوتبالمهمتر از خبر

بهترین مربی سال 94فوتبال : تیم ها بخاطر نبود بودجه از لیگ انصراف میدهند

مریم ایراندوست مربی برگزیده سال 94 به خبر ورزش زنان در خصوص تندیس همایش سیروس قایقران  گفت :

این جایزه و تندیس مختص به ورزشکاران زن و مردی است که در استان گیلان فعالیت میکنند که غالبا بخاطر فعالیت باشگاه ملوان من و بازیکنان تیمم همیشه این جایزه نسیبمان شده و این دوره هفتمین باری بود که این جایزه را میگرفتم.

از دیگر زنان برنده این تندیس خانم سارا قمی است که برترین گلزن لیگ شناخته شده او 5 دوره هست که خانم گل شناخته میشه ، پرناز زادحسین علی بوده که پدیده جوان سال 92 بوده ، افسانه اقبال که دو دوره تندیس گرفته به عنوان بازیکن اخلاق ، معصومه حسرتی که تندیس اخلاق گرفته و دیگر دوستان ورزشکار که حتما فوتبالی نبودند.

ایراندوست در خصوص ارزیابی لیگ 94 نیز چنین گفت :

کلا باشگاهها جدیدا به فوتبال زنان بیشتر بها میدهند، از بعد مربیگری و تمرین خیلی پیشرفت داشتیم اما از نظر تامین هزینه ها اکثرا دچار ضعفند که باعث صدمه به لیگ و  تیم های حاضر در لیگ میشود … به این شکل که بازی رفت در شهری صورت میگیرد اما بازی برگشت به دلیل نداشتن توان پرداخت هزینه ها انجام نمی شود و تیم انصراف میدهد که  این آسیب بدی به لیگ و تیم حریف میزند البته آقای تاج هم گفتند که کاستی هایی وجود داشته که برای فصل آینده امیدواریم جدی تر به آن ها رسیدگی شود.

او همچنین اضافه کرد با مهندسی بهتر میشود قسمتی از مشکلات را مدیریت کرد مثلا اگر بازیهای لیگ امسال زودتر شروع شود ما مثل پارسال به سرمای شدید وکنسل شدن بازیها بر نخواهیم خورد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا