بیانیه و طومار بانوان دوچرخه سواری علیه مجری رادیو - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هادوچرخه سواری

بیانیه و طومار بانوان دوچرخه سواری علیه مجری رادیو

بانوان دوچرخه سوار تیم های باشگاهی و ملی با امضای طوماری علیه مجری یکی از برنامه های رادیویی نسبت به استفاده از جمله «دیمی نتیجه گرفتن دوچرخه سواران » واکنش نشان دادند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، هفته گذشته در برنامه مجله دوچرخه سواری از شبکه رادیویی ورزش مجری خوش صدا اما غیرحرفه‌ای و مغرضانه در برنامه زنده رادیویی نتیجه گیری ملی پوشان دوچرخه سواری را «دیمی» و خودرو عنوان کرد که موجب ناراحتی جامعه دوچرخه سواری کشورمان شد.

برهمین اساس دوچرخه سواران تیم ملی و باشگاهی بانوان اقدام به جمع آوری طوماری کرده‌اند و در پی آن از فدراسیون دوچرخه سواری خواسته اند نسبت به این اقدام ناپسند و مغرضانه مجری برنامه مجله دوچرخه سواری واکنش نشان دهد.

فدراسیون دوچرخه سواری نیز در واکنش به این طومار اعلام کرد در اولین فرصت موضوع را با مدیران محترم شبکه رادیویی ورزش در میان خواهد گذاشت و مجری آن برنامه که سریال انتقادات مغرضانه و بعضا تهی از اطلاعات فنی‌اش کاملا اپیدمی شده، باید در همان برنامه ورزشی از جامعه دوچرخه سواری و قهرمانانش عذرخواهی کند و گرنه در صورت اصرار ورزیدن به تکرار ادبیات سخیف و سراسر توهین آمیزش به جامعه دوچرخه سواری کشور از طریق مراجع ذیصلاح موضوع را پیگیر خواهد کرد.

لازم به ذکر است این طومار نزد فدراسیون به امانت خواهد ماند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا