بیست هزار دمبل جلو بازو رکورد دختری از سنندج - خبر ورزش زنان | وسنا
انجمن های ورزشیسایرمهمتر از خبر

بیست هزار دمبل جلو بازو رکورد دختری از سنندج

به گزارش خبرگزاری خبر ورزش زنان خانم جمیله محمدی زیر نظر داوران و ناظران کمیته ثبت رکورد کشور و با حضور خبرگزاری خبر ورزش زنان توانست رکورد بیست هزار بار دمبل جلو بازو هر کدام به وزن چهارکیلوگرم در چهار ساعت را به نام خود ثبت کند و با این کار افتخاری برای زنان و دختران ورزشکار کشور بخصوص مردم سنندج به دست آورد این ثبت رکورد در تاریخ 30 اردیبهشت 1395 در مجموعه ورزشی یاس تهران صورت پذیرفت.

گزارش تصویری ثبت رکورد

به زبان هم ساده نیست ، یک نفر ، یک دختر ، بیست هزار بار دمبلی را که هر کدام چهار کیلو گرم وزن دارند بالا و پایین یا به قول فیتنسی ها جلو بازو بزند !

رکورد همین غیر عادی بودنش جذاب است و از آن جذاب تر روحیه این رکورد زنان است که از آنها شگفتی میسازد ، روحیه ای که بر پایه خواستن و توانستن استوار شده است اما خواستنی خاص برای توانستنی خاص که نامش ثبت رکورد است و جمیله محمدی دختری از سنندج با نیروی خاص فکرش ، توانستنی خاص به اندازه بیست هزار بار دمبل جلوبازو را به اجرا گذاشته و نامش را به عنوان رکورددار این رکورد در کمیته ثبت رکوردهای کشور به ثبت رسانده .

او فرزند اول خانواده ای شش نفره است که از اتفاق یک برادر و مادرش هم ورزش می کنند اما نه مثل جمیله چون او شیفته رکورد زدن است  ، او پیش از شروع  بدنش را گرم کرد و با این فیگور رکوردش را آغاز کرد

 

در حین دمبل زدن مادرش برایش دعا می خواند و هی او را تشویق می کرد و با نی به او آب ونوشیدنی می داد

 

نمی دونیم چجوری اما دیدیم که این دختر کوچولو که اسمش هم مهدیس بود جلوی در ایستاده و جمیله را نگاه می کرد خواستیم بیاد تو و ازش پرسیدیم دوست داری بزرگ بشی چه ورزشی انجام بدی ؟ خیلی با مزه به جمیله اشاره کردو گفت این ورزشو …البته گفت دوچرخه سواری میکنه …تو همین حرفها پدرش که واسه بازی فوتسال تو باشگاه بود اومد دنبالش و اجازه داد ازش عکس بگیریم ، شاید مهدیس یه روز یه قهرمان شد …

 

شمردن بیست هزار عدد هم سخته ولی گویا جمیله با اون نیروی فرا انسانیش خسته نشده بود ! در آخر تمام دستهای او آسیب دیده بودن چون دستکش های نویی که خریده بود با دستش مچ نشدن و او مجبور شد اونهارو در بیاره و خوب نتیجه اش هم اینیه که تو عکس می بینید ، او حتی به راحتی نمیتونست دستهاشو تکون بده …اما هیچ چیز بالاتر از اراده او نبود حتی درد و سوزش این زخمها

 

در آخر او توانست با پر کردن و امضا فرم مخصوص ، رکورد خودش را رسما ثبت کنه و با خوشحالی تمام به خونش برگرده ، مخصوصا پیش برادرش که تمام این مدت زحمت شمردن بیست هزار عدد را برای او کشیده بود و او در خین دمبل زدن حرف میزده تا خستگی را کمتر حس کنه و حوصله اش سر نرود و به قول خودش : دیگه از زیاد و تکراری دمبل زدن حالم بد میشد و خسته شده بودم.

و در پایان عکس یادگاری با آقای هادی رضایی رئیس کمیته ثبت رکوردهای کشور و البته فکر ثبت رکورد جدید از طرف جمیله …با این حساب ما باید در آینده منتظرثبت رکوردهای جدید وسخت از او باشیم .

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا