تانیا موسوی اولین مدیر آموزش کمیته جت پکهای آبی ایران حکم انتصابش را در خبرگزاری خبر ورزش زنان دریافت کرد - خبر ورزش زنان | وسنا
اسکی روی آباسکی روی آبانجمن های ورزشیجت اسکیمهمتر از خبرموج سواریموج سواریورزش های آبی

تانیا موسوی اولین مدیر آموزش کمیته جت پکهای آبی ایران حکم انتصابش را در خبرگزاری خبر ورزش زنان دریافت کرد

حکم انتصاب تانیا موسوی به عنوان اولین مدیر آموزش کمیته جت پکهای آبی ایران در حالی به او خبر داده شد که وی برای مصاحبه در دفتر خبرگزاری خبر ورزش زنان حضور داشت .

تانیا موسوی ورزش اسکی را در سال 1375 شروع کرده و به پیشنهاد مربی اش  آقای مرتضی ساوه شمشکی اسکی عادی را کنار میگذارد و اسنوبورد را انتخاب میکند .
او از سال 1384 وارد لیگ میشود و تا سال 1390 در لیگ بازی میکند .
او دوره های حرفه ای اسنوبورد را در کشور هایی چون سوئیس ،فرانسه و هلند  میگذراند و در حال حاضر تنها  دارنده کارت مربیگری اسنوبورد هارد از سال 1386 که دورهاش را در فرانسه دیده است میباشد.
ودر سال 1389 کارت مربیگری اسنوبرد سافت را نیز در ایران میگیرد.
سپس در سال 1390 مجدد برای گرفتن کارت مربی گری درجه دو اسنوبورد هارد به سوئیس بر میگردد.
تانیا موسوی از سال 1390 با لیگ خداحافظی میکند و تنها به تربیت و آموزش هواداران این رشته میپردازد و خودش اذعان میکند : دوست داشتم بیشتر شاگرد تربیت کنم.
و چون تخصص خود را در تربیت کودکان میداند و دوره آن را نیز در هلند دیده است بسیار به شاگردانش و البته آینده اسنوبورد هارد در ایران خوشبین است.
و اضافه میکند که در تمام پیستهای کشور ما مدرسه اسکی داریم که همه تجهیزات را برای انجام این ورزش کرایه میدهند و خانواده ها قبل از خرید وتجهیز کردن بچه ها یشان میتوانند علاقه و استعداد بچه هایشان را به این وسیله محک بزنند.

او در پاسخ این سئوال که چگونه وارد فلای بورد شد به خبر ورزش زنان گفت :
من هیچ سابقه ورزش آبی نداشتم ،من حتی شنا بلد نبودم ، و دیدن یک برنامه تلویزیونی که در آن فلای بورد نشان داده میشد من را علاقه مند کرد و من با پیگیری های بی وقفه در شبکه اجتماعی اینستا توانستم مجموعه ایران فلای بورد را که زیر نظر آقای عرب زاده بود پیدا کنم و از آغاز سال 1394 با گروه ایشان همراه هستم و مستمر و دائم در آن فعالیت میکنم تا امروز که حکم من به عنوان مدیر آموزش کمیته جت پکهای آبی ایران توسط ایشان و در دفتر شما به من ابلاغ شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا