تانیا کارگرپور: اعتماد به نفس قهرمانی را داشتم - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

تانیا کارگرپور: اعتماد به نفس قهرمانی را داشتم

نفر اول کایاک 1000 متر مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان گفت: با تمرینات فشرده‌ای که در هیات داشتیم و با اعتماد به نفسی که به دست آوردم موفق به کسب مدال طلا مسابقات کشوری شدم.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، تانیا کارگرپور ورزشکار گیلانی کایاک در گفت‌وگو با روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی از انگیزه بالایش برای مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: تمرینات بسیار خوبی در استان تحت نظر آرش بصارت‌دار داشتیم که نتیجه آن را در قهرمانی کشور شاهد بودیم و در هر 4 ماده مسابقات بانوان، گیلان در رده اول قرار گرفت.

ملی‌پوش کایاک که از سال 90 فعالیت خود را در قایقرانی در رشت آغاز کرده بیان کرد: در هیات قایقرانی شهرستان رشت تحت نظر آقای محمدی کار را آغاز کردم و پس از 6 ماه به بندرانزلی رفتم و از آن موقع تاکنون فعالیتم را دنبال می‌کنم.

وی افزود: از سال 93 با حضور در مسابقات کشوری به تیم ملی راه پیدا کردم و عضو تیم ملی جوانان شدم و همراه این تیم در مسابقات 2017 چین و 2018 ازبکستان در کایاک دونفره و چهارنفره نقره آسیا را بدست آوردم.

کارگرپور درباره تمریناتش در هیات گیلان اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و با اجازه تمرین کار را مجدد آغاز کردیم. در ابتدا هفته‌ای 2 تا 3 جلسه و پس از آن به صورت فشرده‌تر تمرینات را پی گرفتیم. قبل از لغو مسابقات انتخابی نیز به همراه الناز شفیعیان آماده تست اسفندماه بودیم که رقابت‌ها لغو شد اما مجدد آماده‌ایم تا با یک تیم دونفره خوب در رقابت‌ها حاضر شویم. من در 1000 متر و الناز در 500 متر نفر اول قهرمانی کشور شدیم و کاملا آماده هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که «چطور شد در رده سنی بزرگسالان توانستی به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کنی؟» بیان کرد: من همیشه تلاشم را برای بهترین نتیجه می‌کردم اما با صحبت‌هایی که آقای بصارت‌دار مربی‌ام در طول تمرینات با من داشت و انگیزه‌ای که می‌داد و می‌گفت توانت بیش از این‌ها است توانستم با اعتماد به نفس بیشتری رقابت کنم و به این باور برسم که می‌توانم و نتیجه آن را هم گرفتم.

کارگرپور همچنین درباره هدفش در قایقرانی گفت: در حال حاضر هدفم این است که بتوانم در ارنج نهایی انتخابی المپیک قرار بگیرم اما به عنوان یک ورزشکار همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا در المپیک حضور داشته باشم و هدفم افتخارآفرینی برای کشور در المپیک است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا