تست انتخابی نهایی آبهای آرام اسفندماه برگزار می‌شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

تست انتخابی نهایی آبهای آرام اسفندماه برگزار می‌شود

تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام در بخش زنان و مردان اوایل اسفند برگزار می‌شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آبهای آرام اوایل سال آینده در تایلند برگزار می شود. به همین منظور تست نهایی انتخابی تیم ملی جهت ملحق شدن نفرات مدعی به اردوی تیم ملی برای حضور در این مسابقات اسفندماه برگزار می شود.

این تست 6 اسفندماه در بخش آقایان و 7 اسفندماه در بخش بانوان انجام خواهد شد و فدراسیون قایقرانی از هیات های قایقرانی خواسته تا نفرات منتخب خود که قابلیت رقابت در تست را دارند برای حضور در رقابت معرفی کنند.

حداقل سن مجاز برای شرکت در این رقابت 18 سال است و هر استان می تواند تنها یک قایق در هر ماده مسابقاتی معرفی کند.

در بخش بانوان رقابت در مواد کایاک یکنفره 200 متر، کایاک دونفره 200 متر، کانوی یکفره 200 متر و کانوی دونفره 200 متر، کایاک یکنفره 500 متر، کایاک دونفره 500 متر، کانوی یکنفره 500 متر و کانوی دونفره 500 متر انجام می شود و در بخش آقایان نیز مسابقه در مواد کایاک یکنفره 200 متر، کایاک دونفره 200 متر، کانوی یکنفره 200 متر، کانوی دونفره 200 متر، کایاک یکنفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر، کانوی یکنفره 1000 متر و کانوی دونفره 1000 متر برگزار خواهد شد.

هیات های قایقرانی تا پایان وقت اداری 26 بهمن ماه مهلت دارند تا آمادگی و اسامی ورزشکاران خود را برای حضور در تست به فدراسیون اعلام کنند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا