تکواندوی قهرمانی آسیا/ نعمت‌‌زاده و ولی‌زاده روی سکوی دوم ایستادند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتکواندوکشتی و رزمی

تکواندوی قهرمانی آسیا/ نعمت‌‌زاده و ولی‌زاده روی سکوی دوم ایستادند

تکواندوکار وزن پنجم تیم ملی بانوان ایران در مبارزه پایانی به نماینده میزبان باخت و چهارمین نقره تیم ایران را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، آخرین فینال روز دوم از رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا را نمایندگان کره جنوبی و ایران برگزار کردند که در وزن 62ـ کیلوگرم نسترن ولی‌زاده از کشورمان به مصاف «نام مین سئو» از کره جنوبی رفت و شکست خورد.

ولی‌زاده در مسابقات امروز صبح ابتدا «باک تای خیم» از ویتنام و سپس «فروزا سادیکوا» از ازبکستان را در دو راند متوالی از پیشِ‌رو برداشته و به فینال صعود کرده بود.

در ادامه مبارزات پایانی روز دوم، مبینا نعمت‌زاده در مبارزه پایانی وزن 49ـ کیلوگرم به مصاف «گو گیونگ» از چین رفت و هر دو راند را به رقیب واگذار کرد و سومین نقره را برای تیم ملی کشورمان کسب کرد. نعمت‌زاده با پیروزی مقابل «آدلاید» از تیمور شرقی، «جونگ کلراتا» از تایلند و «بورا کانگ» از کره جنوبی به دیدار نهایی راه پیدا کرده بود.

رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا از سوم تیرماه با حضور تکواندوکارانی از 34 کشور به‌میزبانی کره جنوبی در شهر چانچئون آغاز شده است و تا روز دوشنبه هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا