جام جهانی تیراندازی/ قهرمانی تیم تپانچه بانوان - ۴ مدال سهم ملی‌پوشان ایران - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاتیراندازی

جام جهانی تیراندازی/ قهرمانی تیم تپانچه بانوان – ۴ مدال سهم ملی‌پوشان ایران

رقابت‌های جام جهانی تیراندازی با کسب چهار مدال رنگارنگ توسط ملی‌پوشان ایران پیگیری شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی در برزیل، تیم ایران در تپانچه تیمی بانوان با ترکیب هانیه رستمیان، گلنوش سبقت‌الهی و الهام هریجانی در فینال موفق شد تایلند را با نتیجه 16 بر 12 شکست بدهد و صاحب مدال طلا شود.

در تپانچه تیمی آقایان نیز تیم کشورمان با ترکیب جواد فروغی، وحید گل‌خندان و سجاد پورحسینی در خط آتش قرار گرفت و با اینکه با اقتدار در مراحل مقدماتی در جایگاه نخست ایستاد، اما در فینال موفق به شکست تیم آلمان نشد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست پیدا کرد.

همچنین تیم تفنگ بانوان با ترکیب فاطمه امینی، فاطمه کرم‌زاده و نجمه خدمتی در مرحله اول جایگاه سوم را به خود اختصاص داد و در مرحله دوم با کسب امتیاز 623.1 در جایگاه چهارم قرار گرفت. این تیم برای کسب مدال برنز به مصاف دانمارک رفت که در نهایت با برتری در مقابل حریف به مدال برنز رسید تا سومین مدال کاروان کشورمان در این مسابقات به دست بیاید.

همچنین جواد فروغی و گلنوش سبقت‌الهی نمایندگان کشورمان در ماده میکس تپانچه بادی مقابل اتریش به برتری رسید و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

وحید گل‌خندان و هانیه رستمیان نمایندگان دیگر ایران در این ماده بودند که پس از شکست مقابل فرانسه از کسب مدال برنز این مسابقات بازماندند.

تیراندازان کشورمان تا پایان روز سوم این مسابقات یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول مدال‌ها قرار دارند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا