جام جهانی فوتبال زنان/ آمریکایی‌ها جاسوسی در هتل انگلیس را رد کردند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

جام جهانی فوتبال زنان/ آمریکایی‌ها جاسوسی در هتل انگلیس را رد کردند

مسئولان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا جاسوسی در تیم ملی انگلیس را تکذیب کردند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال بانوان انگلیس در رقابت‌های جام جهانی در مرحله نیمه‌نهایی روز سه‌شنبه مقابل آمریکا قرار خواهد گرفت. هر دو تیم در این جام بسیار محکم و استوار بودند.

انگلیس در مرحله مقدماتی مقابل تیم‌های اسکاتلند، آرژانتین و ژاپن پیروز شد. در مرحله یک‌چهارم نیز با برتری مقابل نروژ به نیمه‌نهایی صعود کرد. آمریکا نیز در مرحله مقدماتی بدون دریافت گل، 18 گل را به ثمر رساند اما در مرحله یک‌چهارم در بازی نزدیک با نتیجه 2 بر یک فرانسه میزبان این دوره از مسابقات را شکست داد.

در حالی که یک روز به دیدار تیم‌های فوتبال آمریکا و انگلیس مانده شنیده شده یکی از اعضای تیم فوتبال آمریکا در هتل محل اقامت تیم انگلیس دیده شده آن هم زمانی که انگلیسی‌ها بیرون از هتل در حال تمرین بودند.

جیل الیس سرمربی تیم فوتبال آمریکا مدعی شد اعضای تیم آمریکا که لباس رسمی برتن نداشتند، برای بررسی وضعیت هتل قبل از حضور در فینال جام جهانی به آنجا رفته‌اند.

فیل نویل سرمربی انگلیس نیز درباره این اتفاق، اظهار داشت: انگلیس چنین کاری را انجام نمی‌دهد و این چیزی نیست که ما آن را انجام دهیم. من از هتل‌مان راضی هستم و ما در حال تمرین هستیم.

وی افزود: امیدوارم آمریکایی‌ها از هتل ما لذت ببرند. ما این کار را انجام نمی‌دهیم که کسی را به اطراف بفرستیم اما این مشکل حریف است.

سرمربی انگلیس اعتقاد دارد این امر نتیجه روی بازی این تیم تأثیر نخواهد داشت.

نویل در این باره گفت: این اتفاقات روی بازی ما تاثیری نخواهد داشت. صادقانه بگویم من این موضوع را جالب و خنده‌دار دیدم. کاری که آمریکا انجام داد مطابق آداب نبود. این کاری نیست که من اجازه دهم اعضای تیم انجام دهند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا