جام جهانی پاراتیراندازی/ دومین مدال برنز ایران کسب شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتیراندازیجانبازان و معلولین

جام جهانی پاراتیراندازی/ دومین مدال برنز ایران کسب شد

ملی‌پوشان پاراتیراندازی کشورمان موفق به کسب یک مدال دیگر در مسابقات جام جهانی شدند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رقابت‌های جام‌جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی در حال برگزاری است و امروز ملی‌پوشان کشورمان در سه ماده R3، P4 و R5 به مصاف حریفان خود رفتند.

 در ماده R5 ( تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2 )، تیم ملی کشورمان متشکل از زهرا غلامزاده، محمدرضا امینی، مبینا مسلمی در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شدند. محمدرضا امینی در فینال ماده R5 (تفنگ بادی درازکش، کلاس SH2) با رکورد 125 در رده هشتم ایستاد.

در ادامه مسابقات امروز، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده R3 (تفنگ بادی درازکش، کلاسSH1) به مصاف حریفان خود رفت که در مرحله مقدماتی این مسابقات با ثبت امتیاز 616.2 در رده نوزدهم ایستاد و از صعود به مرحله فینال بازماند.

سید محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی نمایندگان کشورمان در ماده P4 ( تپانچه خفیف) بودند که میرشفیعی با ثبت رکورد 511 در رده ششم قرار گرفت و راهی مرحله فینال شد و در این مرحله با رکورد 133.5 در جایگاه هشتم ایستاد. نسرین شاهی نیز با ثبت رکورد 496 در مرحله مقدماتی در رده سیزدهم قرار گرفت و به مرحله فینال راه پیدا نکرد.

کاروان اعزامی ایران پیش از موفق به کسب یک مدال برنز شده بود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا