حضور در استادیوم ها مطالبه به حق زنان است - خبر ورزش زنان | وسنا
توپ و تورفوتبالمهمتر از خبر

حضور در استادیوم ها مطالبه به حق زنان است

فریبا محمدیان : در این بازی فارغ ازهر نتیجه از نظر من یک برد بزرگ اجتماعی رخ داده است

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان درباره حضور زنان تماشاچی در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا که در استادیوم آزادی برگزار شد به خبر ورزش زنان گفت : ما در تلاش بودیم که در مسیر حضور و مشارکت بانوان در استادیوم ها برنامه ای را طراحی کنیم تا دغدغه بسیاری که در اجرای این برنامه ها به آن توجه دارند برطرف بشود که خوشبختانه موفق هم بودیم.

 

فریبا محمدیان اضافه کرد : به هر حال برای گام اول و گامهای اول اتفاق خوبی رقم خورده است ، وزارت ورزش و جوانان هم سعی کرده درمسیر مشارکت بانوان به عنوان تماشاگر درکنار فدراسیون ها تسهیلات لازم را هموار کند.

 

وی مستقیما به حضور زنان در استادیوم فوتبال که بیشتر دچار مناقشه هست از این نقطه نظر اشاره کرد و افزود : رشته فوتبال یک رشته ویژه است و از اقبال عمومی خاصی برخوردار است ، ما هم تلاش کردیم در این مطالبه به حق بانوان کنار فدراسیون باشیم و در این مسیر هم خداروشکر شاهد هستید که اتفاقات خوبی درحال رخ دادن است.

 

اوهمچنین اذعان کرد : امروز من میتوانم خرسندی خودم را از این بابت اعلام کنم که بسیاری از بانوان را در داخل استادیوم فوتبال دیدم که در کنار فرزندانشان به تماشای این تفریح سالم خانوادگی پرداختند و بسیار هم لذت بردند.

 

فریبا محمدیان در پاسخ به این سئوال که چه زمانی ما شاهد حضور عادی تماشاچیان خانم در استادیوم ها خواهیم بود گفت : گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر / آری شود ولی به خون جگر شود … انشالله همدلی و انسجام بین دستگاهی اتفاقات خوبی را رقم می زند ، تردید نکنید و یقین بدانید که شرایط روز به روز بهتر خواهد شد.

 

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان افزود : من سپاسگذارم از همه بخشهایی که در این مسیر ما را همراهی کردند و مجوزهای لازم را به ما دادند و اتفاقات خوب را رقم زدند ، در این بازی فارغ ازهر نتیجه ای که حاصل شود از نظر من یک برد بزرگ اجتماعی رخ داده است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا