حضور کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین در آکادمی ملی المپیک - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاین ورزش هاسایر

حضور کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین در آکادمی ملی المپیک

سومین روز از هفته/ المپیک با حضور دختران رزمی کار تحت پوشش جمعیت امام علی (ع) صبح امروز در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، سومین روز از جشنواره فرهنگی – ورزشی المپیک، که همه ساله به مناسبت سالروز تأسیس کمیته بین المللی المپیک و توسط کشورهای عضو این نهاد بین المللی برگزار می شود به کودکان مناطق محروم و حاشیه نشین در آکادمی ملی المپیک اختصاص یافت.

این جشنواره با تاکید بر سه محور یادگیری، تحرک و کشف، طی یک روز تا یک هفته همزمان در کشورهای مختلف جهان برگزار می گردد.

در سومین روز از این جشنواره، دختران شناسایی شده مناطق محروم و حاشیه نشین که از حمایت جمعیت امام علی (ع) برخوردارند، در برنامه های مفرح، مسابقات دوستانه، شرکت در کارگاه های آموزشی، حضور در آزمون های آمادگی جسمانی و شناسایی استعداد شرکت نموده و با مفاهیم و ارزش های المپیک از جمله دوستی، احترام وبرتری آشنا شدند.

قابل ذکر است، کودکان مذکور طی طرحی با مضمون توسعه اجتماعی از طریق ورزش، از چندین ماه قبل در آکادمی ملی المپیک حضور یافته و ضمن آشنا شدن با نقش و ماموریت آکادمی های ملی المپیک، مورد سنجش آمادگی جسمانی، بررسی استعدادها و کارگاه های آموزشی قرار گرفته اند.

گفتنی است حضور این کودکان در این طرح در ماه های آتی ادامه داشته تا ضمن آموزش فعالیت های بدنی مختلف و برخورداری از برنامه های مفرح با تاکید بر دوستی، برتری و احترام، استعدادهای برتر در طرح دیگری تحت عنوان بورسیه ورزشکاران جوان در آکادمی شرکت و به فدراسیون های ملی نیز معرفی گردند.

لازم به ذکر است هفته مذکور با برنامه ویژه کودکان و نوجوانان با حضور فرزندان کارکنان کمیته و آکادمی ملی المپیک در روز چهارشنبه مورخ 5 تیر ماه 98 پیگیری خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا