حضور ۳ تنیسور ایرانی در مرحله نیمه نهایی بخش دختران رقابت های بین المللی جوانان - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتنیسورزش های راکتی

حضور ۳ تنیسور ایرانی در مرحله نیمه نهایی بخش دختران رقابت های بین المللی جوانان

نمایندگان ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت های بین المللی جوانان در شیراز رسدیند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه رقابت های تنیس بین المللی زیر ۱۸ سال پسران و دختران به میزبانی هیات تنیس فارس برگزار تنیسورهای حاضر به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

در بخش پسران امیر محمد کچبی و آریا روغنی و امیر محمد کچبی و آریا روغنی از ایران به همراه تنیسورهای بلاروس و چک به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دو نفره تیم های ایران با ترکیب ینا مقیمی و امیر محمد کچبی به همراه آرین اسماعیل پور فلاح و کیان کاظمی از آلمان به دیدار پایانی صعود کردند

در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی، درسا چراغی، ماندگار فرزامی و نماینده لهستان موفق به حضور در مرحله نیمه نهایی شدند و در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب مهتا خانلو و مشکات الزهرا صفی به همراه زوجی از لهستان به فینال صعود کردند.

این مسابقات به مدت یک هفته در بخش دختران و پسران برگزار و تنیسورها در بخش انفرادی و دو نفره با حریفان خود به رقابت می پردازند.

در جدول اصلی بخش پسران ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، اکراین، بلاروس، مالی، آلمان و چک و در بخش دختران، ۲۹ تنیسور از کشورهای ایران، بلژیک، ترکیه و لهستان حضور دارند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا