حمله‌ فیزیکی شناگر زن چینی به شناگر کره‌ای - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزشناورزش های آبی

حمله‌ فیزیکی شناگر زن چینی به شناگر کره‌ای

کمیته‌ ملی المپیک کره‌ جنوبی به طور رسمی از سازمان بازی‌های آسیایی و شورای المپیک آسیا خواسته درباره‌ گزارش‌های مربوط به ادعای درگیری در استخر گرم کردن شناگران در بازی‌های آسیایی جاکارتا تحقیق شود.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از ورزش سه، کمیته‌ المپیک کره‌ جنوبی یک شناگر زن چینی را متهم کرده که روز پنج‌شنبه بیست و سوم آگوست در حالی که شناگران در استخر مخصوص در حال گرم کردن خود بوده‌اند به یک شناگر زن کره‌ای حمله کرده است. خبرگزاری یونهاپ کره‌ جنوبی گزارش داد که کیم هیه جین از طرف یک شناگر زن چینی که به نام او اشاره نشده به صورت فیزیکی مورد حمله قرار گرفته است. این حادثه در مجموعه‌ ورزشی گلورا بانگ کارنو، محل برگزاری بازی‌های آسیایی اتفاق افتاده.

در گزارش‌های بعدی آمده که نام شناگر چینی مورد اشاره، شن دوئو بوده است. شناگری که در رقابتهای جهانی شنای 2015 و 2017 در مواد تعقیبی مدال جهانی بدست آورده.

کمیته‌ المپیک کره‌ جنوبی اعلام کرد کیم به صورت تصادفی به صورت شناگر چینی برخورد می‌کند ولی بعد شناگر چینی به او عمداً لگد می‌زند. در نهایت مربیان کره‌ای و چینی مجبور می‌شوند برای جلوگیری از درگیری بیشتر، این دو شناگر را از هم جدا کنند.

در بیانیه‌ کمیته‌ المپیک کره‌ جنوبی آمده که کیم به دلیل رفتار غیر ورزشی و حمله‌ فیزیکی ورزشکار چینی خواهان مجازات او است. کمیته‌ المپیک کره‌ جنوبی همچنین اعلام کرده که کاروان ورزشی کره عذرخواهی شن را رد کرده است.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا