حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می‌شود - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزکاراتهکشتی و رزمی

حمیده عباسعلی هم فردا از کانادا راهی پاریس می‌شود

حمیده عباسعلی دارنده نشان نقره و برنز مسابقات جهانی کاراته فردا(چهارشنبه)از کانادا راهی پاریس می‌شود تا در لیگ جهانی کاراته وان فرانسه حضور داشته باشد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس ، نخستن مرحله از مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 از 5 بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس آغاز خواهد شد. به همین دلیل تیم ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان با دعوت رسمی از سوی فدراسیون کاراته ایتالیا برای حضور در اردوی مشترک راهی این کشور شدند و پس از آن راهی محل برگزار مسابقات خواهند شد.

ملی پوشان کشورمان تقریبا یک هفته در این اردو حضور خواهند داشت و روز چهارشنبه از شهر “رم” به شهر پاریس محل برگزاری مسابقات سفر خواهند کرد.

حمیده عباسعلی نایب قهرمان مسابقات جهانی که این روزها در کشور کانادا حضور دارد، طبق برنامه ریزی قرار است فردا(چهارشنبه) از شهر “تورنتو” راهی پاریس شود و به جمع تیم ملی بانوان اضافه شود. عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم برای تیم ملی بانوان مبارزه می‌کند.

مدال نقره مسابقات جهانی برمن ۲۰۱۴ و مدال برنز مسابقات جهانی لینز ۲۰۱۶، مدال طلا بازی‌های آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ از مهمترین مدال‌های عباسعلی است.

لیگ جهانی کاراته وان فرانسه با حضور 776 کاراته از 5 تا 7 بهمن ماه به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا