دارت مجازی قهرمانی جهان/ 7 برد و یک شکست حاصل کار ایران مقابل مصر - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزانجمن های ورزشیدارت

دارت مجازی قهرمانی جهان/ 7 برد و یک شکست حاصل کار ایران مقابل مصر

تیم ملی دارت 4 نفره ایران در رقابت‌های مجازی 7 برد به دست آورد و یک نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ملی 4 نفره دارت مجازی آقایان و بانوان کشورمان در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت های مجازی قهرمانی جهان مقابل تیم ملی مصر صاحب 7 برد و یک باخت شد.

ملی پوشان کشورمان در بخش بانوان 3 پیروزی و یک شکست بدست آوردند. مهشاد عوض زاده دارنده مدال طلای دوبل جوانان جهان در سال 2017 2 برد 3 برصفر مقابل اومنیا سید و نادا محمود به دست آورد.

زهرا رجبی قهرمان ایران و دارنده مدال طلای مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 مقابل نادا محمود 3 بریک مغلوب شد اما با نتیجه 3 بر یک اومنیا سید را شکست داد، این اولین باخت زهرا رجبی در این رقابتهاست.

در بخش مردان تیم کشورمان 4 برد حیات بخش بدست آورد و جواد بیات قهرمان مسابقات اوپن جهانی شیراز در سال 2019 و همچنین علی عزیزی هرکدام با نتایج مشابه 3 بر صفر از سد علی حسن و عبدالوهاب خالد عبور کردند.

تیم دارت مجازی آقایان و بانوان کشورمان که در گروه 2 مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با تیمهای پاکستان، آفریقای جنوبی، مصر، اسلواکی و هند همگروه است، مقابل پاکستان 8 برد و در  دیدار با آفریقای جنوبی 3 برد و 5 باخت بدست آورد. کشورمان در رویارویی با مصر صاحب 7 برد و یک شکست شد و در ادامه این رقابتها به مصاف اسلواکی و هند خواهد رفت.

مسابقات دارت مجازی قهرمانی جهان با حضور ۴۴ کشور جهان و در ۸ گروه بصورت انفرادی برگزار می شودکه در پایان مرحله گروهی و از هر گروه 4 نفر به مرحله حذفی راه خواهند یافت.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا