دختران پاراتکواندو ایران به اردن اعزام می‌شوند - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزجانبازان و معلولینسایر

دختران پاراتکواندو ایران به اردن اعزام می‌شوند

فاطمه دودانگه و رایحه شهاب دو نماینده پاراتکواندو ایران به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک، ساعت 8:35 روز چهارشنبه – 29 اردیبهشت‌ماه ایران را به مقصد اردن ترک می‌کنند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور 65 پاراتکواندوکار روز 2 خردادماه به میزبانی “امان” اردن و در سالن “کمپینسکی” برگزار خواهد شد.

فاطمه دودانگه در وزن 49- کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن 58+ کیلوگرم (K44) دو نماینده کشورمان هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

هدایت این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

برهمین اساس ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان ساعت 8:35 صبح روز چهارشنبه – 29 اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کنند و سپس راهی “امان” اردن می‌شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند می‌توانند جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را بدست آورند.

رقابت‌ها روز یکشنبه  3 خردادماه از ساعت 10:30 صبح به وقت تهران تا ساعت 19:30 پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه تلاش می‌کنند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا