دلارام مرزآبادی دارای مدال طلا کانوپولو در بازیهای آسیایی - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزقایقرانیورزش های آبی

دلارام مرزآبادی دارای مدال طلا کانوپولو در بازیهای آسیایی

برای کسب مدال طلا اولین دوره بازهای آسیایی بسیار خوش حالم و امیدوارم مسئولین به حمایت های خود ادامه دهند تا کانوپولو در بازیهای المپیک و آسیایی حضور دائمی داشته باشد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون قایقرانی، دلارام مرزآبادی ورزشکار تیم ملی کانوپولو گفت: شش ماه در اردوی ملی تمرینات سختی بدون مشخص بودن وضعیت اعزام تیم پشت سر گذاشتیم و با وجود همه پستی و بلندی ها آمادگی بدنی مناسبی برای مسابقه ای که حضورمان در آن قطعی نبود به دست آوردیم. چون رشته کانوپولو اولین دوره حضورش در بازیهای آسیایی بود و به صورت امتحانی برگزار می شد به همین دلیل کمیته ملی المپیک برای اعزام ما رغبتی نداشت.

وی ادامه داد: در نهایت با حمایت فدراسیون تیم به پالمبانگ اعزام شد و ما موفق شدیم تیم هایی مانند سنگاپور و چین تایپه که سالهای گذشته ما را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند، کنار بزنیم و با پس گرفتن عنوان قهرمانی به هدف خود در بازیهای آسیایی رسیدیم.

مرزآبادی در خصوص کار سخت تیم کانوپولو بانوان برای کسب مدال طلا عنوان کرد: کانوپولو به عنوان یک رشته تیمی به هماهنگی و تجربه ی همکاری بین همه ورزشکاران نیاز دارد. تیم ما ترکیبی از بچه های جوان و با تجربه بود و به همین دلیل هم انگیزه کافی برای کسب موفقیت و همچنین تجربه لازم برای حفظ نتیجه را در اختیار داشتیم که نهایتا منجر به قهرمانی تیم شد.

ملی پوش کانوپولو کشورمان بیان کرد: بهترین نتیجه ممکن را به دست آوردیم و این مدال ارزش بسیار زیادی برای ما دارد زیرا با وجود همه پستی و بلندی ها و سختی های زیاد مسیر موفق شدیم برای اولین دوره حضور کانوپولو در بازیهای آسیایی عنوان قهرمانی را به نام ایران ثبت کنیم و امیدوارم این عنوان را بتوانیم در سالهای آینده حفظ کنیم.

مرزآبادی در پایان گفت: از مسئولین محترم بخاطر پشتیبانی هایشان از تیم سپاس گزارم و امیدوارم پاداشی برای ورزشکاران کانوپولو که همانند دیگر مدال آوران بازیهای آسیایی سختی های بسیاری تحمل کردند اند در نظر بگیرند.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا