دلیل انصراف فوتبال بانوان قشقایی از بازی با ایلام مشخص شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتبال

دلیل انصراف فوتبال بانوان قشقایی از بازی با ایلام مشخص شد

مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز علت عدم حضور فوتبال بانوان این باشگاه مقابل ایلام را تشریح کرد.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم فوتبال بانوان قشقایی شیراز که مربی و بازیکنانش مدتی است از بی مهری مسئولان ناراحت هستند، از رقابت برابر تیم پالایش گاز ایلام انصراف دادند.

نجف پور، مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در خصوص علت انصراف این تیم از بازی گفت: قبل از اینکه به بحث بانوان ورود کنیم، مسئولان اعلام کردند هر نوع حمایتی که از دست ما بربیاید انجام می دهیم اما وقتی وارد مسابقات شدیم حتی تلفن ها هم دیگر پاسخ داده نشد.

ندا روستا، مربی تیم هم پیش از این مشکل خوابگاه بازیکنان را مطرح کرده بود که خالدی، معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در این خصوص اظهار کرد: ما خوابگاه برای تیم هماهنگ کردیم. خوابگاه آموزش و پرورش را به هیچ عنوان نمی دادند که هم من و هم مدیر کل صحبت کردیم و شبی 70 تومان هم برای آنها تخفیف گرفتیم.

در ادامه نجف پور عنوان کرد: خوابگاه را ما خودمان اجاره کردیم. اجاره های آن را پرداخت کردیم و قیمت تخفیف هم از قبل گرفته بودیم. طبق روال اداری خالدی هم برای بحث خوابگاه تماس گرفته بود؛ در صورتیکه ما از قبل تخفیف را گرفته بودیم و اصلاً‌ نیازی به تماس او نبود. حمایت زمانی است که خوابگاه را در اختیار بگذارند، نه اینکه بابت آن پول دریافت کنند. قوانینی که در شیراز هست با کل کشور متفاوت است.

خالدی نیز گفت: تیم قشقایی شیراز تیم حرفه ای است و نمی توانیم به آن کمک کنیم چراکه اعتبارات بانوان شناسه دارد و بعداً‌ نمی توانیم جوابگوی نهادهای نظارتی و بازرسی باشیم. من تابع سیاست های اداره کل هستم. الان به من می گویند 50 میلیون بده تا ما برویم، من واقعا می توانم 50 میلیون به آنها پرداخت کنم؟‌ به نجف پور گفتم انصراف بدهید؛ مگر من معاون امور ورزش بانوان نیستم؟ خودم پاسخگو خواهم بود.

مدیرعامل باشگاه قشقایی در گفت‌وگو با رادیو ورزش اضافه کرد: در هیأت فوتبال جلسه حضوری داشتیم و در این جلسه گفتند نمی توانیم تیمداری را بپذیریم چراکه هیأت منابعی ندارد که بخواهد تیمداری کند. اگر اداره کل واقعاً‌ می تواند این کار را کند، چرا انجام نمی دهد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا