رامین عتیقه چی به عنوان رییس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا منصوب شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاسکیتاین ورزش ها

رامین عتیقه چی به عنوان رییس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا منصوب شد

یک ایرانی رییس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا شد

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، با حکم ساباتینو آراکو رییس فدراسیون جهانی اسکیت، رامین عتیقه چی به عنوان رییس اسکیت اینلاین هاکی قاره آسیا منصوب شد.

رامین عتیقه‌چی فعالیت بین‌المللی خود را از سال ١٣٨٣ آغاز نمود و در سال ۱۳۸۸ به عضویت کمیسیون داوران فدراسیون جهانی درآمد. در ۷ سال متوالی قضاوت در مسابقات قهرمانی جهان، قضاوت فینال مسابقات  World Games 2013 بین تیم‌های آمریکا و ایتالیا را به عنوان سرداور در کارنامه خود دارد. از فروردین ۱۳۹۶ تاکنون عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت می باشد. دوره‌های داوری اینلاین هاکی و آیس هاکی خود را در کشورهای هنگ‌کنگ، آلمان، آمریکا و کانادا سپری نموده است.

در بخشی از متن حکم آمده است:

آقای رامین عتیقه‌چی عزیز،

با کمال میل می‌خواهم انتصاب شما به عنوان رییس کمیسیون اینلاین هاکی قاره آسیا و همچنین عضویت در کمیسیون فنی فدراسیون جهانی اسکیت را تا پایان زمان ریاست خود در فدراسیون جهانی اسکیت اعلام نمایم.

مطمئن هستم که شما می‌توانید نقش بسزایی در فدراسیون جهانی اسکیت و رشته اینلاین هاکی داشته باشید. برای شما در توسعه این رشته مهیج آرزوی موفقیت دارم.

ماموریت شما که همراه با شور و هیجان است، مسوولیت بزرگی می‌باشد که علاوه بر توسعه رشته‌ای که شما مسوول آن هستید، باعث رشد فدراسیون جهانی اسکیت در جهان و در قاره آسیا خواهد بود. من مطمئن هستم که همراه با اعضای تیم خود به نتایج عالی خواهید رسید.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا