رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون اوگاندا / عابدخجسته برنزی شد - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزبدمینتونورزش های راکتی

رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون اوگاندا / عابدخجسته برنزی شد

در رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون اوگاندا، نماینده ایران به مدال برنز رسید.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، ثمین عابدخجسته ملی پوش بدمینتون کشورمان که در رقابتهای بین المللی اوگاندا شرکت دارد، امروز یکشنبه و در مرحله نیمه نهایی قسمت یک نفره بانوان این رقابتها با شکست برابر حریف میانماری از راهیابی به مرحله فینال بازماند و به مقام سوم مشترک دست یافته و صاحب مدال برنز گردید.

عابد خجسته در دیدار مرحله نیمه نهایی این رقابتها به مصاف بدمینتون باز میانمار رفت و این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر و امتیازهای ۲۱ – ۱۲ و ۲۱ – ۱۵ واگذار کرد و به مقام سوم مشترک دست یافت.

وی در دیدار دونفره بانوان این رقابتها به همراه بدمینتون باز اردنی در مرحله نیمه نهایی به مصاف بدمینتون بازان زامبیا رفتند که این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست یافتند و راهی مرحله نهایی دونفره بانوان شدند.

دیدار فینال دونفره بانوان این رقابتها فردا دوشنبه برگزار خواهد شد و ثمین عابدخجسته به همراه بازیکن اردنی تیم دونفره ایران و اردن به مصاف تیم مصر خواهند رفت.

مسابقات بین المللی بدمنیتون اوگاندا در روزهای دوم تا پنجم اسفند ماه جاری با حضور بدمینتون بازان کشورهای مختلف جهان و با جوایز ۱۰ هزار دلاری در این کشور برگزار می شود.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا