رقابت با برترین های اروپا به سود تیم ملی فوتسال بانوان است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزتوپ و تورفوتسال

رقابت با برترین های اروپا به سود تیم ملی فوتسال بانوان است

علی رعدی گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم اما تجربه حضور در این تورنمنت باعث خواهد شد فوتسال بانوان روند به رشدی را طی کند.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان در باره دیدار ایران و پرتغال گفت:  تیم پرتغال تیم بسیار خوبی بود.

این تیم جز بهترین های اروپا است. در 5 دقیقه اول بازی حدود سه تا چهار بار تک به تک بودیم اما در یک وقفه کوتاه تیم پرتغال حملات پی در پی داشت و در نهایت به گل رسید.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که تیم ما داشت خستگی مفرط بود.هر چقدر از زمان بازی می گذشت بازیکنان بیشتر خسته می شدند و پرتغال با آمادگی بالایی که داشت توانست در نیمه نخست 4 گل وارد دروازه ایران کند. ما در نیمه اول می توانستیم بالای 6 گل بزنیم اما بی دقت بودیم.

مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: به دلیل بازیهایی که ملی پوشان در مسابقات  فوتسال دانشجویان حضور داشتند، خستگی سفر طولانی و شرایط جسمانی آنها باعث شد در این بازی واقعا آنطور باید حاضر نشویم.

بازیکنان ما اگر 50 درصد آمادگی قبل از مسابقات بلژیک را داشتند در این دیدار بهتر ظاهر می شدند. البته بچه هایی که جدیدا به تیم دعوت شده اند نیز در این بازی عملکرد خوبی داشته و معتقدم پتاسنیل بالایی دارند.

وی درباره دیدار اسپانیا و روسیه افزود:  بعد از ما اسپانیا و روسیه بازی داشتند که اسپانیا در سطحی بازی می کرد که فراتر از بازیهای بانوان بود. تیم بسیار قدرتمندی است. تیم روسیه نیز تیم بسیار خوبی است و ما بازیهای آسانی مقابل این تیم ها نداریم.

دو ماه پیش در فینال اروپا و رده بندی  تیم های فوق حضور داشتند و عملکردشان بسیار مطلوب است.

وی در پایان گفت: بازیکنان ما با حضور در این تورنمنت تجربه بسیار بالایی کسب می کنند. اینکه همزمان سه تیم برتر اروپا در یک تورنمنت حضور دارند. امیدوارم در بازیهای بعدی شرایط بهتری داشته باشیم و عملکردمان مطلوب تر باشد.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا