رقابت های جهانی گراپلينگ روزهای 7 تا 13 مهرماه در کشور بلاروس برگزار می‏ شود - خبر ورزش زنان | وسنا
کشتیکشتی و رزمیمهمتر از خبر

رقابت های جهانی گراپلينگ روزهای 7 تا 13 مهرماه در کشور بلاروس برگزار می‏ شود

” ای رنا “ مربی لهستانی دعوت شده به اردوی تیم ملی گراپلینگ ایران در خصوص خصوصیت زنان گراپلینگ کار ایرانی به خبر ورزش زنان (وسنا) گفت :

آنها بسیار با استعداد و سخت کوش هستند و خیلی برایم عجیب بوده که می بینم آنها چقدر سریع می توانند پیشرفت کنند آنها خیلی دوست دارند تکنیکها را زودتر یاد بگیرند و قبل از آمدن من به اینجا آنها در حال آماده کردن خودشان برای پیشرفت بودند و حال من کمک می کنم که به بالاترین نقطه برسند.

این مربی بین المللی همچنین افزود قبل از آمدنم به ایران ترس داشتم ولی حالا مردم ایران را مهربان و خوب می بینم وی همچنین افزود که هرچند برای کار به ایران آمده ام و سخت کار می کنیم اما باقی اوقات انگار در تعطیلات هستم و بسیار لحظات خوبی دارم در ایران.

ای رنا” همچنین در مورد ده سال آینده گراپلینگ کاران ایرانی افزود: من فکر می کنم بعضی از دخترها مربی خواهند شد و شانس بیشتری برای مدال آوری خواهید داشت و آینده روشنی را برای روزهای آینده آنان متصور شد.

لازم به ذکر است که رقابت های جهانی گراپلينگ روزهای 7 تا 13 مهرماه در کشور بلاروس برگزار می‏ شود و تيم های آقایان و بانوان ایران در این رقابت ها که در شهر مینسک برگزار می شود شرکت خواهند کرد. اعضای تيم های گراپلينگ ایران با برگزاری چندین دوره تمرینات منظم و متنوع زیر نظر مربیان خارجی خود را برای حضور در این رقابت ها آماده کرده اند و بامداد روز چهارشنبه 7 مهرماه، راهی کشور بلاروس می شوند تا در دومین حضور خود در این رقابت ها افتخارآفرین باشند.

( علاقه مندان میتوانند در بخش ویدئو ها مصاحبه های خبر ورزش زنان با قهرمانان گراپلینگ را ببینند و قهرمانان زن این رشته را بیشتر بشناسند )

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا