رمضاني: کيفيت ليگ بالا رفته است - خبر ورزش زنان | وسنا
اخبار روزاسکواشورزش های راکتی

رمضاني: کيفيت ليگ بالا رفته است

دبير سازمان ليگ گفت: کيفيت رقابت هاي ليگ نسبت به دوره هاي گذشته پيشرفت بسيار خوبي کرده است.

به گزارش خبر ورزش زنان (وسنا) و به نقل از فدراسیون اسکواش، الهام‌ رمضاني دبير سازمان ليگ برتر فدراسيون اسکواش در مصاحبه رسمي با سايت فدراسيون گفت: هفته دوم ليگ‌برتر بانوان با توجه به اعلام قبلي از تاريخ ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه به ميزباني باشگاه نامي نو اصفهان در ورزشگاه شهيد نصر برگزار کرديد.

وي ادامه داد: ۵ تيم حاضر باهم بازي داشتند که رقابت بين ۳ تيم اول نامي نو اصفهان،دانشگاه آزاد و ماتريس يزد بوده است که شاهد رقابت هاي بسيار نزديکي از جانب اين تيم ها بوده ايم.

الهام رمضاني در ادامه افزود: به نظر بنده ليگي که رقابت هاي آن از لحاظ کيفي بالاتر باشد خيلي ارزش آن بيشتر از ليگي که کميت آن بيشتر باشد

دبير سازمان ليگ در ادامه اظهار کرد: از نکته هاي مهمي که بايد به آن اشاره کنيم آنست که بانوان در ليگ امسال با لباس مصوب بازي ميکنند و اين کار باعث شده است که اصحاب رسانه در مسابقات به راحتي حضور پيدا ميکنند و انعکاس خوبي صورت ميکرد که اين کار در جهت معرفي بازيکنان بسيار موثر بوده است و همچنين انعکاس خوب تصاوير باعث بهتر ديده شدن ميشويم که ميتوانيم نظر حاميان مالي را جلب نماييم که کمک خوبي ميتواند به ما داشته باشد.

الهام رمضاني در ادامه افزود: امسال در روز درختکاري مراسمي گرفته شد که توسط ورزشکاران نهال کاشته شد و حتي تابلويي نيز بوده که به مناسبت روز درختکاري تمامي ورزشکاران حاضر آن را امضاء کردند که يادگاري خيلي خوبي به جا ماند و کار فرهنگي زيبايي از جانب هيات استان اصفهان صورت گرفت که ماندگاري خاص خودش را داشت.

دبير سازمان ليگ در پايان خاطر نشان شد: در مسابقات از داوران بومي اصفهان که حضور داشتند استفاده کرديم که اين کار باعث شد که کسب تجربه اي داشته باشند و سطح دانش داوران اصفهان نيز افزايش پيداکند و جا دارد تشکر ويژه اي از باشگاه نامي نو و هيات اصفهان براي ميزباني خوبشون داشته باشم.

نمایش بیشتر
تبلیغات تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا